سلامتی و ورزش

هر آنچه در مورد ترامپولین حفاظ دار باید بدانیم

ترامپولین خانگی 180 سانت

معرفی ترامپولین حفاظ دار

ترامپولین حفاظ دار چیست و چه تاثیری در سلامت کاربر دارد؟ مهمترین مزیت به کارگیری آن چیست؟

در خرید این نوع از محصولات لازم است چه ویژگی هایی را مدنظر قرار دهیم؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، قبل از خرید این محصول با ما همراه باشید.
ترامپولین حفاظ دار (آیترام) ساخته شده از جنس کفی پلی پروپیلن به عنوان یک سازه ی پرکاربرد برای تفریح کودکان و نوجوانان می باشد، این نوع از سازه ها اگرچه در ابتدا به عنوان وسیله ای برای تفریح مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه به عنوان یک شاخه ورزشی برای ورزشکاران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به کار گیری این نوع از پلیمرها به عنوان ماده ی اولیه در ساخت کفی پرش، سبب شده است که کیفیت و کارایی آنها افزایش یافته و مقاومت بالایی داشته باشند.

ترامپولین های استاندارد در برابر زنگ زدگی و سایش کفی پرش بواسطه پرش کاربر نیز مقاومت بالایی برخوردار است، در خرید این نوع از سازه ها لازم است به جنس و کیفیت متریال به کار رفته برای ساخت آنها دقت کنید زیرا کیفیت نامطلوب می تواند خطرات زیادی را برای کاربر به همراه داشته باشد. ترامپولین ها عمدتا در دو دسته بندی جداگانه، حفاظ دار و ساده  قرار می گیرند.

نمونه های حفاظ دار بیشتر برای فضای باز و نمونه های بدون حفاظ، بیشتر برای داخل منزل و آپارتمان استفاده میشوند. ترامپولین های حفاظ دار با توجه به امنیت مناسبی که دارند برای استفاده کودکان دارای بیش فعالی و  ADHD   و اوتیسم پیشنهاد میشود.اگر در مورد نحوه انتخاب ترامپولین و اطلاعات کلی آن سوال دارید میتوانید به مقاله ترامپولین چیست مراجعه نمایید.

 

مشخصات ترامپولین حفاظ دار استاندارد

در ادامه مشخصات  و ویژگی های نمونه ای از ترامپولین حفاظ دار (آیترام)  استاندارد را گرداوری نموده ایم  حتما قبل از خرید سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد رعایت شدن این موارد در ترامپولین مورد نظر  به دست آورید. در این صورت می توانید متناسب با شرایط موجود یکی از بهترین نمونه را خریداری کنید. کلیه ترامپولین های حفاظ دار با توجه به اهمیت سلامت کاربر  میبایست تست های مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

پین های اتصال قطعات اولین و مهمترین تست ترامپولین حفاظ دار مربوط به استحکام  اتصال میله های توری در انجام پرش های متعدد است به نحوی که در طی انجام پرش های متنوع در صورت اعمال کشش از لبه بالایی میله توری هیچ یک از قطعات از یکدیگر جدا نشوند. در زیر نحوه اعمال نیروی کششی به لبه میله توری را در طی تست نمایش داده ایم

تست ترامپولین حفاظ دار

نحوه تست اتصالات ترامپولین حفاظ دار

استفاده از پین در اتصالات میله های توری مانع از جدا شدن قطعات توری محافظ طی پرش های متنوع میشود.

پین اتصال میله توری محافظ

استفاده از پین در میله توری مورد استفاده در ترامپولین حفاظ دار .

تست تحمل وزن در برخورد با لبه بالایی توری

دومین مرحله در تست ترامپولین های حفاظ دار  بررسی استحکام توری محافظ در موارد آویز شدن مقداری از وزن کاربر بر لبه توری محافظ است .در این تست با آویز کردن یک وزنه ۵۰ کیلوگرمی به لبه توری محافظ ، بررسی میشود که آیا ترامپولین در موارد آویز شدن کاربر فرو میریزد یا خیر .

 

تست تحمل وزن لبه تور محفاظ

تست تحمل آویز ترامپولین حفاظ دار

تست برخورد ترامپولین حفاظ دار

آزمایش مهم دیگر در بررسی کیفیت ترامپولین استاندارد ، تست برخورد کاربر با توری محافظ است . برای این مورد کیسه ای شنی به وزن ۱۲۰ کیلوگرم به صورت آونگ با ترامپولین برخورد میکند و صلابت و پایداری ترامپولین حفاظ دار بررسی میشود

تست برخورد کاربر با رامپولین حفاظ دار

نحوه تست برخورد کاربر با ترامپولین حافظ دار

 

تعداد پایه ها نیز در ترامپولین ها می تواند متفاوت باشد، هر چه قطر ترامپولین بیشتر باشد تعداد پایه های مورد نیاز برای تحمل وزن و پایداری محصول بیشتر است . از پلیمرهای مختلفی مانند پی وی سی برای ساخت آنها استفاده شده است. پی وی سی باعث مقاومت بالای آنها در برابر ضربه، فشار ، رطوبت و … می شود.  به عنوان مثال پی وی سی دارای خاصیت لاستیکی بالایی و همچنین میزان کشسانی زیاد است. به همین دلیل میزان جامپ زدن نیز افزایش می یابد. شرکت های تولید کننده ی این نوع محصولات ، استانداردهای مختلفی را برای ساخت آنها در نظر می گیرند. این امر سبب می شود که کارایی و کیفیت آنها متفاوت باشد و هزینه ی مختلفی را برای خرید آنها پیشنهاد شود.

 

خرید ترامپولین حفاظ دار

به منظور خرید این محصول می توانید گزینه ی خرید آنلاین ترامپولین حفاظ دار را از فروشگاه  ایران ترامپولین انتخاب کنید.  فروشگاه  ایران ترامپولین به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در فروش این محصولات است.سفارش خود را تکمیل کرده و در کوتاهترین مدت زمان، محصول دلخواه خود را خریداری کنید. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بهترین محصولات به دست شما برسد. در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره های موجود و یا راههای ارتباطی درج شده در تماس باشید. از این طریق می توانید از مشاوره ی رایگان برای فروش ترامپولین حفاظ دار بهره مند شوید. خرید آنلاین مزایای بسیاری دارد ، شما می توانید در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی با استفاده از خرید آنلاین، اقدامات لازم را نهایی کنید.

محل استفاده:

بهترین محل برای استفاده از مدل حفاظ دار این محصول ، فضای باز می باشد. اگر مجبور به استفاده ی آنها در مکانهای سربسته باشید، محلی را انتخاب کنید که سقف آن بلند باشد.بسیاری از این محصولات به دلیل وزن سبکی که دارند، می توانند به راحتی جابه جا شوند. این امر از به وجود آمدن هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری می کند.

با ما از مرغوب ترین ترامپولین های ساخت ایران لذت ببرید. رضایت شما، هدف اصلی ما میباشد. راهنمای خرید آنلاین انواع ترامپولین در اولین صفحه ی وب سایت درج شده است.جهت مشاهده و کسب اطلاع از مزایای ترامپولین میتوانید به وب سایت آلمانی بلیکن مراجعه کنید.

قیمت ترامپولین حفاظدار

قیمت این محصول با توجه به پارامترهای مختلف متفاوت است، عوامل گوناگونی می تواند هزینه ی درخواستی برای خرید آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

از جمله مهمترین پارامتر تاثیر گذار در قیمت آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • سایز و یا به عبارتی قطر محصول
  • وزن قابل تحمل
  • مسقف بودن
  • کیفیت رنگ بدنه

به منظور اطلاع از قیمت آنها میتوانید با شماره های موجود با ما در تماس باشید و راهنمایی کامل دریافت کنید. به منظور ارائه ی خدمات کاربر پسند، در صددیم هزینه ی مقرون به صرفه ای را به کاربران پیشنهاد دهیم.

قابل ذکر است که شرکت های مختلفی این نوع از سازه ها را با هزینه های متفاوت به فروش می رسانند. از سوی دیگر سودجویان بسیاری نیز از قافله عقب نمانده اند و با ترفندهای گوناگونی به دنبال فریب افراد می باشند. به همین دلیل حتما مراکز معتبر را برای خرید هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت ترامپولین حفاظ دار مطمئن باشید. 

هر گاه قیمت این نوع از محصولات از قیمت استاندارد موجود در بازار بسیار کم باشد در این صورت به کیفیت آن مشکوک باشید،

جهت خرید ترامپولین میتوانید به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید.

(2 امتیاز) : 3/5