پرش بر روی ترامپولین ،یک تمرین که تمام عضلات بدن را درگیر میکند.

فواید ترامپولین برای آقایان

ترامپولین صرفا وسیله ای برای کودکان نیست. امروزه ترامپولین برای آقایان و بانوان بسیار مورد استفاده است. چه خود را برای مقام های جهانی آماده می کنید و چه برای غلبه بر سختی های زمانه آماده می سازید، میتوانید همواره ترامپولین های itram را همراه خود در این مسیر بدانید. ریباندینگ ورزشی است که کمترین ضربه را به بدن و مفاصل وارد میکند و تمام عضلات بدن را با ورزش درگیر می کند.ماهیچه ها را تقویت کرده،استقامت بدن را افزایش داده ، قدرت بدنی را اضافه کرده و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد. این درحالی است که این ورزش به نحوی مفاصل را روغن کاری می کند و تراکم استخوان ها را افزایش و قدرت تمرکز بر روی اهداف ثابت را ارتقاء می دهد. ایران ترامپولین شما را در رده ی سنگین وزن ها به میان رینگ می برد. چرا به میدان نمی روید تا خودتان تفاوت را احساس کنید؟

دستکش ها را کنار گذاشتم و ترامپولین را انتخاب کردم

با فردی آشنا می شویم که دیگر کیسه بکس نمی توانست توانایی او را در رقابت بکس ارتقاء دهد.او دستکش را کنار گذاشت و ترامپولین را در برنامه ورزشی روزانه خود قرار داد.میدانیم که بکس به تمام معنی بیانگر استقامت و قدرت است و مرز های قدرت،تمرکز،سرعت و چالاکی را جابجا میکند.بنابراین وقتی فردی مداوم از ترامپولین استفاده میکند، کسی نمی تواند اثربخشی آن را نادیده بگیرد.
نام این بکسر Darren barker هست . بعد از شکست وی در کسب عنوان قهرمانی وزن متوسط در سال ۲۰۱۱ او و مربیش تصمیم گرفتند سنت شکنی کرده و روش های تمرینی قدیمی مانند کیلومترها دویدن و طناب زدن را کنار بگذارند. آنها معتقد بودند که قرن ۲۱ (قرن تکنولوژی)می بایست دستاوردی جایگزین و موثرتر به ارمغان آورده باشد. بله قرن ۲۱ روش جدیدی از تمرینات توسعه یافته ورزشی به ارمغان آورده بود و آن ترامپولین بود.
Darenعلاوه بر یوگا و پیلاتس ریباندینگ را شروع کرد .ریباندینگ انداختن نیر در تاریکی نبود.با توجه به درگیر شدن تمام ۶۸۳ ماهیچه موجود در بدن در مدت زمان کم نتایجی چند برابر روش های معمول حاصل شد. مربی وی wayne lealدر مصاحبه ای با شبکه bbc گفت : استفاده از ترامپولین درست مانند این است که بکسور تمام تمرینات معمول خود را به صورت عمودی و رو به بالا انجام دهد!
تصمیم Darren برای ترکیب تمرینات مختلف و تجهیزات روز دنیا نهایتا به کسب مقام قهرمانی جهان IBF در وزن متوسط در سال ۲۰۱۳ شد. در زمینه مزایای ترامپولین برای آقایان و بانوان سخن بسیار است..

سطحی از نیروی گرانش را به بدن خود وارد کنید که لیاقت و توانش را دارد.

 

با هر پرش بر روی ترمپولین نیروی گرانش در یازه صفر (یا بی وزنی) تا ۴ برابر نیروی گرانش زمین به بدن وارد میشود. پریدن بر روی ترامپولین های itram به اندازه ای نرم است که هرگز باور نخواهید کرد نیروی گرانش تا ۴ برابر نیروی گرانش زمین در حالت پیاده روی به بدن شما وارد میشود.این مقدار از نیروی گرانش دقیقا نیروییست که استخوان های شما برای افزایش تراکم و بازسازی خود نیاز دارند.
ریباندینگ تمرین ورزشی بهتری از دویدن و طناب زدن هست. این ادعا برای افراد زیادی تعجب برانگیز و آنقدر ادعای مهمی است که پژوهشکده NASA برای اولین بار آن را اثبات کرد. توضیح این ادعا در عین حال کار دشواری نیست.بدن انسان برای غلبه بر گرانش زمین ساخته و تکامل یافته است و ریباندینگ بهترین روش برای بکارگیری گرانش زمین برای تقویت عضلات و استخوان های بدن است. در استفاده از ترامپولین های استاندارد itram با هر پرش بدن شما شرایط بی وزنی را در بالاترین ارتفاع پرش احساس خواهد کرد و هنگام فرود بر صفحه پرش نیروی گرانشی معادل ۲ تا ۴ برابر نیروی گرانش زمین (وزنی بین ۲ تا ۴ برابر وزن بدن شما) را احساس خواهید کرد. این تمرین و نوسان بین نیرو های وارد بر بدن منجر می شود تمام ماهیچه های بدن شما به فعالیت وادار شده و سیستم های قلب و عروق و گوارش، سیستم لنفاوی و اسکلت بدن تقویت شود.

این محتوا را ارزیابی کنید :