فواید ترامپولین برای افراد مسن

آیا استفاده از ترامپولین برای سالمندان ایمن است؟

همه پزشکان ، مربیان تربیت بدنی ، ورزشکارانا حرفه ای و حتی مراکز درمانی و سلامتی در سطح بین الملی ترامپولین را به عنوان یهترین وسیله ورزشی جهت ارتقاء سطح سلامتی ، تناسب اندام و چالاکی بر خواهند شمرد. ترامپولین برای افراد مسن مزایای بیشماری دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.   ترمپولین های iTram تحت نظارت سختگیرانه ترین استاندارد های اروپایی طراحی و ساخته میشوند و TUV-REGHNLANN وظیفه کنترل کیفی و بررسی تطابق استاندارد این محصول با استاندارد های زیست محیطی و امنیتی می باشد. En71از تست هایی است که این شرکت از کلیه محصولات میگیرد و در صورت صلاحدید تاییدیه اعطا میشود.

0107-Osteoporosis-4-times-gravitational-force-stabilise-bone density-bellicon-460x912
0078-joint-disorder-moderate-exercise-pain-relief-bellicon-699x564

اهمیت ورزش در سالمندان

ورزش اکسیر جوانی است و بدن ما  در دوران جوانی به آن احتیاج دارد به درستی پرورش بیابد. در بزرگسالی به این اکسیر نیاز دارید تا قدرت و سلامتی خود را حفظ کنید. واقعیت این است که اکثر افراد با افزایش سن کم تحرکتر میشوند. در حقیقت آمارهای  دپارتمان سلامت آمریکا  نشان میدهد که فقط ۱۷ درصد از مردان و ۱۳ درصد از خانم ها با سن بالای ۶۵ به اندازه کافی ورزش میکنند . این درحالی است که باید کاملا برعکس باشد و ورزش کردن و ترامپولین برای افراد مسن  بسیار مفید است. ورزش به افراد مسن  کمک میکند از کاهش تراکم استخوان و بروز پوکی استخوان و شکستگی های ملال آور  و بسیاری بیماری های وابسطه به سن بالا پیشگیری کنند .

رهایی از مشکلات اسکلتی با استفاده از ترامپولین

اگر نمیخواهید در سنین بالای ۵۰ سال کمر درد های ملال آور روزانه زندگی شما را سخت کند و یا دچار شکستی های مکرر ناشی از پوکی استخوان شوید ،از همین امروز برای سبک زندگی بهتر و فعالتر برنامه ریزی کنید. . ورزش و تحرک ملایم روزانه بهترین راهکار است و ما ترامپولین را به عنوان بهترین وسیله ورزشی اثباط شده له شما پیشنهاد میکنیم.

مسن

یک برگ جدید سرشار از جوانی در صفحات کتاب زندگی خود اضافه کنید.

وقتی احساس تناسب اندام و شادابی کنید عدد سن هیچ اهمیتی ندارد !

این محتوا را ارزیابی کنید :