قوی ، خوش استیل و با ظرافت

iTram مشترکات زیادی با خانم هایی که از آن برای سلامتی استفاده می کند دارد.

ما سلایق و نظرات مختلف را درک می کنیم و  وسیله ای مفید، بدون آسیب، مناسب تحرک و تقویت تمام اعضای بدن برای تمام افراد با سطوح مختلف توانمندی و سلیقه ارائه می کنیم. شما چه یک تنیسور ورزیده باشید که برای افزایش سطح چالاکی خود از این وسیله استفاده کنید و چه یک مادر خانه دار که نیازمند است تا برای حمایت از اعضای خانواده قوی باشد و یا حتی فردی با مشغله فراوان که نمی تواند وقت و زمانی مجزا را به ورزش و تحرک اختصاص دهد و نیازمند حداکثر تحرک فیزیکی در کمترین زمان ممکن هست، ایران ترامپولین به یاری شما آمده است.

آماده برای استفاده ، هر زمان که اراده کنید!

داخل منزل و یا در حیاط و محیط باز، در زیر باران و یا آفتاب،شما تصمیم میگ یرید چه زمانی ورزش کنید. ترامپولین های iTRAM با فریم مقاوم در برابر زنگ زدگی و صفحه پرش مقاوم در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید، دیگر فرقی نمی کند که شما داخل ساختمان از این وسیله استفاده کنید و یا در خارج از آن، این بدان معنی است که دیگر مجبور نیستید که از بین دو گزینه ورزش کردن در حیاط و یا دیدن برنامه مورد علاقه خود یکی را انتخاب کنید.شما می توانید هر دو کار را همزمان انجام دهید.

تنها رمز موفقیت و نتیجه گرفتن از ورزش این است که  باید هنگام  فعالیت فیزیکی از آن لذت ببرید تا برای شما کسالت آور نباشد. ما به شما اطمینان می دهیم پس از استفاده  متوجه خواهید شد که نه تنها ترامپولین از دویدن مفرح تر است بلکه متوجه خواهید شد ترامپولین موثر تر نیز هست.

همه عضلات خود را تقویت کنید!

حتی ماهیچه های که فکرش را هم نمی کردید وجود دارند با ترامپولین تحت فشار قرار می گیرند. ترامپولین با استفاده از نیروی گرانش زمین و ترکیب آن با نیروی جذب کننده کش و فنر امکان بهره گیری از بهترین تمرینات پلی متریک(تمرینات تخصصی پرشی)، تمرینات اسنتریک، تقویت ستون بدن(هسته بدن) و تقویت قلب و عروق را در سطح جهانی به شما می دهد.به شما اطمینان می دهیم برای تناسب تک تک اعضای بدن از فرق سر تا نوک پا هیچ چیز را مانند ترامپولین پیدا نخواهید کرد.

وزن خود را کم کنید!

جلو نوسانات افزایش و کاهش وزن خود را بگیرید. با ایران ترامپولین وزن خود را کم کنید و آن را کنترل کرده و ثابت نگه دارید. ترامپولین ورزشی خاص است که  علاوه بر درگیر کردن قلب و عروق، تمام عضلات بدن را فعال کرده و تقویت می کند و در کنار آن دارای  مزایای فراوانی برای  سلامتی شما به ارمغان می آورد که  با مشاهده آنها شما را به استفاده مرتب از این وسیله تشویق می کند و شما را به سمت کاهش وزن و تثبیت در وزن ایده آل خود کمک می کند.

پوکی استخوان را از خود دورکنید!

کاهش تراکم استخوان در بیماری پوکی استخوان  و در پی آن انواع آرتروز نباید آغاز یک پایان باشند.تمرین کردن بر روی ترامپولین ورزشی بسیار مفید و اثر بخش برای افزایش تراکم استخوان و مقابله با این بیماری ها است. در حقیقت ترامپولین نه تنها میتواند پروسه پوکی استخوان و آرتروز را به تعویق بیندازد بلکه حتی اگر به موقع استفاده از آن شروع شود میتواند از این بیماری  به کلی پیشگیری کند.

ما برای شما  تناسب اندام و نشاط را همزمان به ارمغان آورده ایم

ورزش

غرزدن را کنار بگذارید و با ترامپولین از ورزش لذت ببرید. پریدن با ترامپولین به معنای واقعی ورزش کردن و تناسب اندام را برای شما لذت بخش خواهد کرد. رمز جذابیت ترامپولین های itram در کیفیت بالای صفحه پرش و فنرهای مقاوم شده  در مقابل زنگ زدگی و تابش خورشید است. ما به شما طعم جدید از فیتنس ، تناسب اندام ، سلامتی و نشاط را ارائه خواهیم کرد.

 سلامتی، طول عمر و شادی

با تمام تفریح و نشاطی که ترامپولین دارد ممکن است متوجه نباشید که این وسیله تمام ۶۳۸ ماهیچه موجود در بدن شما را درگیر کرده و تقویت میکند.گستردگی تاثر و اثربخشی این وسیله حتی به سیستم گوارش و قلب و عروق نیز میرسد حتی خواص درمانی و پزشکی آن بر پوکی استخوان و پیشگیری از آرتروز اثبات شده و بسیار قابل توجه است.اثر پریدن با ترامپولین بر استحکام و تراکم استخوان آن را به وسیله ای با ارزش برای بانوان که در معرض پوکی استخوان و آرتروز هستند تبدیل کرده است.. از دیگر آثار گرانبهای ترامپولین میتوان به بهبود عملکرد غدد و سیستم لنفاوی اشاره کرد.پریدن با ترامپولین غدد لنفاوی را تحریک کرده و به تخلیه باکتریها و سلول های مرده و سموم جمع آوری شده از سطح بدن کمک فراوانی می کند. چرا همین امروز استفاده از ترامپولین را شروع نکنید؟

این محتوا را ارزیابی کنید :