icon-relaxation

تمرینات تمرکز و آرامش با ترامپولین ( RELAXATION )

تمرینات تمرکز و آرامش :

  از ترامپولین به منظور کسب آرامش نیز می‌توان استفاده نمود. به واسطه قابلیت حمل‌ آسان ترامپولین‌های خانگی یا ترامپولین های باشگاهی می‌توان این وسیله را در محیط‌های آرامش بخش قرار داد و با استفاده از تمارین سبک به جهت به دست آوردن آرامش از آن استفاده نمود.

تمامی فاکتورهای لازم برای به دست آوردن آرامش را می‌توان در این وسیله دید؛ مانند تنفس آرام و عمیق، افزایش جریان و چرخه خون، انعطاف مفاصل و …  که همگی با طعمی از ورزش ترکیب شده‌اند. این خاصیت منحصر به فرد وسیله که می‌توان آن‌ را در ورزش‌های سنگ و سبک استفاده کرد باعث به وجود آوردن این رنج وسیع از مخاطبین شده است.

تمرینات تمرکز و آرامش با ترامپولین

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره R31

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره R31

” کاهش استرس و افزایش انرژی و شادابی “

تعداد پرش : ۵۰۹

زمان : ۲۵ دقیقه 

سطح تمرین  : ۳ سبک

کالری مصرفی : ۱۰۱


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره R32

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره R32

” ۶۰ دقیقه پرش برای آرامش “

تعداد پرش : ۳۳۸۷

زمان : ۵۴ دقیقه 

سطح تمرین  : ۳ سبک

کالری مصرفی : ۲۵۲


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره R33

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره R33

” زمانی برای آرامش “

تعداد پرش : ۱۰۴۴

زمان : ۲۰ دقیقه 

سطح تمرین  : ۳ سبک 

کالری مصرفی : ۸۱


play video








‌ بعد از هر فعالیت سنگین بدن انسان نیاز به استراحت و تغذیه مناسب دارد تا بتواند ماهیچه‌های خود را تقویت و ترمیم نماید به همین دلیل نیاز به تمرینات تمرکز و آرامش دارد. حال به جای آنکه ورزش خود را به طور کامل و ناگهانی متوقف نمایید و بدن خود را در استراحت مطلق فرو ببرید شما می‌توانید از ترامپولین استفاده نموده و به صورت تدریجی و پیوسته فعالیت‌های ورزشی خود را کاهش دهید.

بدن انسان قبل و بعد از هر ورزش سنگین به ترتیب نیاز به گرم و سرد شدن دارد تا از آسیب‌های های بعدی از آن جلوگیری کند‌. در این بخش‌‌، ویدیو‌‌‌های آموزشی تمرینات تمرکز و آرامش قرار داده‌‌شده است که به جهت افزایش گردش خون و متابولیسم بدن طراحی شده‌اند‌. به کمک این ویدیو‌های آموزشی شما می‌توانید بدن خود را گرم کرده و مفاصل (به خصوص مهر‌های ستون فقرات) خود را شل نماید تا بدن خود را برای چالش‌های سنگین آماده نمایید.

در زمان سرد کردن بدن نیز اگر به صورت ناگهانی بخواهید ورزش خود را متوقف کنید، فشار سنگینی را به قلب و ماهیچه‌های خود وارد کرده‌اید که ممکن است باعث گرفتگی آن‌ها شود. علاوه بر این به واسطه قابلیت حمل‌ آسان ترامپولین‌های خانگی و باشگاهی می‌توان این وسیله را در محیط‌های آرامش بخش قرار داد و با استفاده از ویدیوهای آموزشی تمرینات تمکز و آرامش ، استرس را از بدن خارج نمود و بدن خود آرام کرد.

تمامی فاکتورهای لازم برای به دست آوردن آرامش را می‌توان در این وسیله دید؛ مانند تنفس آرام و عمیق، افزایش جریان و چرخه خون، انعطاف مفاصل و …  که همگی با طعمی از ورزش ترکیب شده‌اند. این ماهیت ویژه و خاص ترامپولین باعث شده تا ورزشکاران بسیاری در ورزش‌های سنگ و سبک از آن استفاده نمایند و نیاز‌های بسیار متنوع خود را پاسخ دهند.

  • جهت مشاهده ی مطالب بییشتر بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید !


تاثیر ترامپولین بر افزایش آرامش بدن

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn

bellicon

یکی ازشرکت های فعال در زمینه ی ترامپولین و آموزش ورزش های مرتبط با آن ، مانند جامپینگ فیتنس

مشاهده سایت

این محتوا را ارزیابی کنید :