اخبار ایران ترامپولین, سلامتی و ورزش

تمرینات ورزشی مناسب خودتان را به راحتی انتخاب کنید!

تمرینات ورزشی

 چه نوع تمرینات ورزشی برای من مناسب است؟

یکی از بزرگترین دلایلی که افراد از تمرینات ورزشی زده می شوند، کمبود علاقه می باشد. اگر کاری که انجام می دهید مفرح و باب میل شما نباشد، تمرکز و ادمه ی آن کار سختی است. خبر خوب این است که انواع و اقسام زیادی از ورزش ها وجود دارند که می توانند شما را به وجد بیاورند. با انتخاب نوع درست تمرین ورزشی، به خودتان در پیدا کردن شخصیت ورزشی تان کمک کرده اید. اگر کمی گیج کننده است، پس ادامه را دنبال کنید!

برای مثال، دوست دارید به تنهایی تمرینات ورزشی تان را انجام داده و روی برنامه پیش بروید؟ اگر این چنین است، ورزش های سولو (انفرادی) مانند دویدن، دوچرخه سواری، و اسکیت می تواندبرای شما مناسب باشد. یا ورزش هایی که جزئی از یک تیم هستید را می پسندید؟ ورزش های داخل مدرسه، لیگ های داخلی، تیم های باشگاهی، بسکتبال، والیبال و … ورزش های عالی ای برای با دیگران بودن می باشند.

برنامه و زمان بندی

شما همچنین به یک برنامه ی مشخص نیاز دارید، تا ورزشی که انتخاب می کنید هم شدنی باشد و هم امکان اجرای آن برایتان وجود داشته باشد.(فعالیت های ورزشی مانند اسب سواری، برای کسانی که در شهر ها زندگی می کنند ممکن است سخت تر باشند.) علاوه بر این، باید به زمانی که می خواهید اختصاص بدهید نیز فکر کنید.

داشتن مربی مجرب

ایده ی عالی ای است که با فردی با تجربه مشورت کنید. مثلا یک مربی یا متخصص ورزشی. این فرد می تواند با در نظر گرفتن توانایی بدنی و سطح شما، برنامه ی مختص خودتان را به شما بدهد.

رژیم غذایی

مشورت با پزشک

پزشکان به این امر واقفند که اکثریت مردم از تمرینات ورزشی مستمر سود می برند. حتی آنهایی که به مشکلات پزشکی مانند تنگی نفس دچارند. اگر مشکل سلامت یا نگرانی هایی مانند اضافه وزن و…. دارید، قبل از شروع یک برنامه ی ورزشی حتما با پزشکتان مشورت کنید.

[irp posts=”9944″ name=”تمرین ورزشی صبحگاهی یا عصرگاهی؟ فرقی هم دارد؟!”]

با در نظر داشتن فوایدی که یک تمرین ورزشی برای قلب، عضلات، مفاصل و ذهن دارد، کاملا واضح است که چرا ورزش مفید است. نکته ی مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، این است که هیچ وقت برای شروعش دیر نیست. حتی کوچکترین چیز ها می توانند به عنوان ورزش تلقی شوند. برای مثال یک دوچرخه سواری ساده، جمع کردن برگ های پاییزی از روی زمین و غیره.

 

 

[ratings]

گرد آوری شده و ترجمه توسط: ایران ترامپولین

بنیاد محتوا

این محتوا را ارزیابی کنید :