سلامتی و ورزش

همه چیز درباره توری معلق یا لافت نت loftnet

توری معلق یا Loftnet

خلاصه مطلب:

توری معلق از جمله لوازمی است که نه تنها باعث می شود شما از فضاهای غیر قابل استفاده موجود در خانه استفاده کنید بلکه زیبایی و جذابیت خاصی به دکوراسیون شما منتقل می کند. در این متن به معرفی توری ها و همچنین مکان هایی که می توانید از آنها استفاده کنید؛ می پردازیم و اطلاعات جامعی در این باره خدمت شما بیان می کنیم.

همه چیز درباره توری معلق

توری معلق، ترامپولین معلق به لایه های توری شکل(شبکه ای) گویند که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی در خانه یا محل کار شما نصب می شوند. توری های افقی برای استراحت کردن، کتاب خواندن، بازی کردن و… مناسب هستند. اما توری معلق عمودی بیشتر به عنوان حفاظ برای پله یا تراس استفاده می شود.

این توری ها از استحکام خوبی برخوردارند. اگرچه توری ها متفاوت اند اما اکثر مدل ها توانایی تحمل وزن های بالا را نیز دارند. برای مثال برخی از توری ها توانایی تحمل وزن 200 کیلوگرم به ازای هر متر مربع را دارند. بنابراین قبل از خرید با ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهیم.

توری معلق ساخته شده توسط آیترام از استحکام و کیفیت بسیار مطلوبی بهره می برد؛ به همین دلیل می توان از این توری ها هم برای محیط داخلی خانه و هم برای محیط های خارجی خانه نیز استفاده کرد.

لافت نت یا تور معلق

لافت نت یا تور معلق نوعی از توری است که در طراحی مدرن جایگاه وِیزه ای بخود اختصاص داده است

دلیل انتخاب لافت نت ترامپولین چیست؟

  • لافت نت ترامپولین مانعی در برابر نور تولید نمی کند
  • اقتصادی هستند و می توانید در طولانی مدت از آنها استفاده کنید(طول عمر بالایی دارند)
  • مکانی عالی برای استراحت و مطالعه
  • باعث می شود تا از مکان های غیر قابل استفاده خانه خود نیز بهره مند شوید
  • نصب و راه اندازی آن بسیار آسان و سریع است

توری معلق در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

  1. استفاده از توری ها در نیم طبقه: شما می توانید از توری های افقی در نیم طبقه ها استفاده کنید. نه تنها از فضا به بهترین نحو استفاده می شود بلکه محیطی جذاب و دلنشین در خانه شما بوجود می آید.
  2. به عنوان محافظ راه پله یا تراس: در گذشته اکثر خانه ها از میله های فلزی و یا چوبی به عنوان محافظ راه پله و یا تراس استفاده می کردند. امروزه با وجود انواع مختلفی از تور های معلق، شما می توانید رنگ و بوی جدیدی به طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود بدهید.
  3. در کف تراس و فضاهای باز خانi: تراس اکثر خانه ها و ویلا ها مکان های مناسبی برای لذت بردن از منظره است. توری هایی که در فضای باز استفاده می شود؛ باید از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار باشند. چرا که این توری ها برخلاف محیط داخل خانه، در مجاورت اشعه ماورا بنفش، باران و برف قرار دارند و بیشتر مستعد آسیب دیدن هستند.

توری های معلق چگونه بر روی دیوار نصب می شوند و چه دیواری مناسب این کار است؟

پیچ های مخصوصی درون دیوار ثابت می شوند و سراسر توری معلق را در برمیگیرند. در واقع پیکره توری به واسطه پیچ های متصل به دیوار مهار می شوند. توجه داشته باشید که این توری ها تنها بر روی دیوار های بتنی و چوبی نصب می شوند. دیوار گچی به هیچ عنوان قادر به تحمل نیرو های وارده از طرف توری نیست. اگر دیوار شما مناسب این کار نیست؛ می توانید با گروه ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه شود.

توری های معلق چه میزان نیرویی را تحمل می کنند؟

توری های معلق تولید شده توسط ما بسیار مقاوم هستند. سراسر توری با یک طناب کششی بسیار مقاوم احاطه شده است تا نیرو تنها به یک نقطه وارد نشود(بلکه در تمام قسمت سازه پخش شود). پخش شدن نیرو در تمامی قسمت های سازه باعث می شود تا نیروی اعمالی به هر قسمت کمتر شود. در واقع اگر توری ها بر اساس دستورالعمل های استاندارد نصب شوند؛ بسیار مقاوم و مستحکم هستند. همچنین توری ها به دلیل داشتن آستانه تحمل بالا، می توانند چندین نفر به طور همزمان را پذیرش کنند.

لافت نت یا ساسپند نت

لافت نت یا ساسپند نت با ایجاد حس تعلیق، آرامش را به طراحی داخلی اضافه میکند

در هنگام خرید توری معلق باید به چه پارامتر هایی توجه کنیم؟

توری معلق و ایده اجرای آن در دکوراسیون داخلی تا حدودی جدید و بدیع است. بنابراین ممکن است در حین خرید تور معلق دچار ابهام شوید. شما برای خرید این نوع تور ها باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. اول از همه تور ها باید با کیفیت باشند(جنس توری ها باید مطلوب باشند). راحتی، قیمت مناسب، محل استفاده، تطابق تور با دکوراسیون داخلی خانه شما و… از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید. همچنین توجه داشته باشید که ساسپند ترامپولین یا ساسپند نت کیفیت خوبی داشته باشد.

انواع تور

از نظر اتصال شبکه ها، دو دسته تور معلق وجود دارد: تور گره دار و تور بافته شده. تور های گره دار باعث میشوند تا در هنگام استراحت یا خوابیدن، گره ها را حس کنید. در توری های بافته شده گره وجود ندارد. به راحتی می توانید بر روی توری های بافته شده استراحت کنید.اما از نظر زیبایی تور های گره دار نسبت به تور های بافته شده، بهترند. از طرف دیگر اگر می خواهید از توری ها به عنوان حفاظ راه پله و یا تراس استفاده کنید؛ تور معلق گره دار گزینه بهتری می باشد.

<yoastmark https://irantrampoline.ir/wp-content/uploads/2023/05/لافت-نت-3-800x800.jpg 800w, https://irantrampoline.ir/wp-content/uploads/2023/05/لافت-نت-3-300x300.jpg 300w, https://irantrampoline.ir/wp-content/uploads/2023/05/لافت-نت-3-150x150.jpg 150w, https://irantrampoline.ir/wp-content/uploads/2023/05/لافت-نت-3-600x600.jpg 600w, https://irantrampoline.ir/wp-content/uploads/2023/05/لافت-نت-3-768x768.jpg 768w, https://irantrampoline.ir/wp-content/uploads/2023/05/لافت-نت-3.jpg 1000w

کلام آخر

اگر قصد خرید و اجرای توری معلق با کیفیت را دارید؛ می توانید به سایت ما مراجعه کنید تا با کیفیت ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

تنوع محصولات ما بسیار گسترده است. متنوع بودن محصولات باعث می شود تا شما(با هر سلیقه ای) بتوانید بهترین و زیبا ترین محصولات را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که رنگ و نوع توری باید با دکوراسیون داخلی خانه شما مطابقت داشته باشد. عدم تطابق دکوراسیون و توری ها باعث می شود تا محیط دلچسب و زیبا بنظر نرسد. البته انتخاب رنگ و نوع توری ها به سلیقه شما بستگی دارد. اما تطابق دکوراسیون و توری ها می تواند انرژی و حس محیط خانه را بسیار بهبود ببخشد.

همچنین توجه داشته باشید که این توری ها تنها برای محیط خانه کاربرد ندارند و شما در هر مکان دیگری نیز می توانید از آنها استفاده کنید(برای مثال در دفتر کار، فروشگاه ها و…).

(1 امتیاز) : 5/5