فواید ترامپولین برای پوکی استخوان

“جدیدترین دستاورد علم در مورد تمرینات ورزشی و استخوان سازی ممکن است احمقانه به نظر برسد ولی نتایج نشان داده بهترین تمرین این است که خیلی ساده بالا و پایین پرید!!”

“بهترین تمرین برای استخوان های سالم.” The New York Times, November 11, 2009

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

استخوان هایتان را تحت تحت فشار قرار دهید تا قویتر شوند

برای افزایش دانسیته و ترمیم استخوان ها،آنها نیازمند اعمال و استفاده از نیروی وزن هستند..بهترین راه برای اعمال نیروی وزن بر بدن استفاده از نیروی گرانش زمین و عمل کردن برخلاف جهت آن است. این موضوع پریدن را بهترین و طبیعی ترین راهکار افزایش استحکام و تراکم استخوان میسازد. در صورتی که به درستی از نیروی وزن استفاده شود ، نیرو و فشار کافی به استخوان ها وارد میشود تا برای ساخت سلول های جدید تحریک شده و سلول های جدید را جایگزین سلول های قدیمی کرده و کلسیم بیشتری جذب کنند که در نهایت منجر به سخت تر شدن استخوان ها میشوند.این امر دقیقا چیزی است که با ترامپولین اتفاق می افتد.تنها تفاوت این است که ضربات ناگهانی ناشی از پرش بر روی سطح سخت را برای شما حذف کرده ایم.

تنبلی دشمن استخوان ها است

همواره بدون تغذیه مناسب و تحرک کافی در طول زمان علایمی مانند کمر درد ،قوز و شکنندگی در استخوان ها اتفاق می افتد.

Dr. Donald Liebell, M.D., about Osteoporosis and Osteopenia and exercising on the bellicon

نظر متخصصان در باره پوکی استخوان

پوکی استخوان(OSTEOPOROSIS) بیماری است که وزن و استحکام استخوان ها را کاهش میدهد و آنها را سست کرده و در معرض شکستگی قرار میدهد. این بیماری در خانم های میانسال و بالاتر بسیار رایج است و میتواند زندگی همه افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته سازمان بین المللی پوکی استخوان (INOF) تقریبا ۹ میلیون آمریکایی از این بیماری رنج برده و در حدود ۴۸ میلیون نفر در با تراکم پایین استخوان در معرض این بیماری هستند.این آمار نشان میدهد تقریبا ۶۰ درصد از بزرگسالان با سن بالاتر از ۵۰ سال در معرض این بیماری هستند.

این محتوا را ارزیابی کنید :