icon-power

تمرینات قدرتی با ترامپولین ( power )

تمرینات قدرتی با ترامپولین :

این دسته فعالیت‌ها مربوط به مخاطبین خاصی بوده که به منظور افزایش انعطاف و تقویت مفاصل خود به استفاده از ترامپولین روی می‌آورند. ترامپولین به وسیله ارتجاع فنر‌ها (کش‌ها) به کار رفته در داخل‌ آن باعث جذب ضربات تمارین شده و فشار را به صورت تدریجی به مفاصل وارد می‌کند. 

همچنین به خاطر وجود دو فاز استراحت (معلق در هوا) و فشار (تماس با کفه) به مفاصل فرصت استراحت در حین تمرین داده می‌شود؛ اینکار باعث افزایش طول مدت تمرین شده و رضایت فرد را به همراه دارد.
 به بیمارانی که خواهان استفاده از ترامپولین هستند توصیه می‌شود که ویدو‌های لازم را با دقت مشاهده نموده و یا با پزشک مخصص در این راستا صحبت کنید چرا که هر گونه انحراف از تمرین صحیح ، نتیجه عکس را به همراه خواهد داشت. 

ویدئو های تمرینات قدرتی با ترامپولین

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره p11

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره P11

” افزایش توان و تحمل بدن “

تعداد پرش : ۱۱۴۲

زمان : ۳۵ دقیقه 

سطح تمرین  : ۷ متوسط 

کالری مصرفی : ۱۱۵


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره p12

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره p12

” افزایش توان و تحمل بدن “

تعداد پرش : ۴۰۴۳

زمان : ۵۶ دقیقه 

سطح تمرین  : ۹ سنگین

کالری مصرفی : ۵۲۲


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره P13

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره P13

” آموزش­ بدن سازی در خانه “

تعداد پرش : ۱۱۰

زمان : ۱۸ دقیقه 

سطح تمرین  : ۸ سنگین

کالری مصرفی : ۱۵۶


play video








این دسته از ویدئو های آموزشی ترامپولین‌‌،‌‌‌‌ بیشتر مناسب ورزشکاران بوده و دامنه وسیعی از تمرین‌های ورزشی را برای ماهیچه‌ های مختلف شامل می‌باشد‌. ماهیت این دسته از تمرینات‌، معمولاً  فعالیت‌ های سرعتی و کوتاه مدت می‌باشد که در بازه ‌های متعدد انجام می‌شود.
در هر پرش عضلات بدن فشاری متغیر بین صفر ( بی وزنی کامل در هنگام معلق بودن ) تا سه برابر گرانش زمین ( به هنگام فرود آمدن ) را تجربه می‌کنند.

در تمرین‌های قدرتی می‌توان تمامی ۶۳۸ ماهیچه بدن را تحت تاثیر قرار داد و آن‌ها بسته به نیاز خود تقویت نمود.

جنس پلی پروپیلن استفاده شده در کفی ترامپولین و همچنین وجود فنر‌ها یا کش‌های نرم به کار رفته در ترامپولین باعث می‌شود که فشار بصورت یک نواخت در سطح کفی توضیع شده و از ضربه و تنش در مفاصل بدن در هنگام انجام این ورزش ( جامپینگ فیتنس ) جلوگیری شود. این مزیت‌ها باعث می‌شود که ورزشکاران فارغ از ترس صدمه و آسیب به عضلات و مفاصل خود، فقط و فقط بر روی تمرین‌ها و تغذیه خود متمرکز بوده و نتیجه عالی را بعد از طی مدتی به دست آورند.

آموزش‌های این بخش برای توانمند سازی تمامی عضلات بدن طراحی شده‌اند؛ قابل ذکر است که این تمرین‌ها باعث تقویت ماهیچه‌های قلب، افزایش ظرفیت شش‌ها شده و از پوکی و شکننده شدن استخوان‌های بدن نیز جلوگیری می‌کنند که نه تنها ورزشکاران حرفه ای‌‌‌، بلکه افراد معمولی با هر توانی که دارند میتوانند میزان سطح مناسب خود را انتخاب نمایند و به راحتی و بدون هیچ مشکلی این تمرینات را انجام دهند .

 

” شما تنها با چند دقیقه تمرین در روز با این وسیله می‌توانید تجربه یک باشگاه بدن سازی را در خانه خود داشته باشید و سلامتی  خود را تجدید و تناسب اندام خود را باز یابید. “

  • جهت مشاهده ی مطالب بییشتر بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید !


ترامپولین برای افزایش قدرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn

bellicon

یکی ازشرکت های فعال در زمینه ی ترامپولین و آموزش ورزش های مرتبط با آن ، مانند جامپینگ فیتنس

مشاهده سایت

این محتوا را ارزیابی کنید :