تمرینات انعطاف پذیری

Flexibility

با ترامپولین :

 این دسته فعالیت‌ها مربوط به مخاطبین خاصی بوده که به منظور افزایش انعطاف و تقویت مفاصل خود به استفاده از ترامپولین روی می‌آورند. ترامپولین به وسیله ارتجاع فنر‌ها (کش‌ها) به کار رفته در داخل‌ آن باعث جذب ضربات تمارین شده و فشار را به صورت تدریجی به مفاصل وارد می‌کند. همچنین به خاطر وجود دو فاز استراحت (معلق در هوا) و فشار (تماس با کفه) به مفاصل فرصت استراحت در حین­ تمرین داده می‌شود­­.

اینکار باعث افزایش طول مدت تمرین شده و رضایت فرد را به همراه دارد.  به بیمارانی که خواهان استفاده از ترامپولین هستند توصیه می‌شود که ویدو‌های لازم را با دقت مشاهده نموده و یا با پزشک مخصص در این راستا صحبت کنید چرا که هر گونه انحراف از تمرین صحیح ، نتیجه عکس را به همراه خواهد داشت.

تمرینات انعطاف پذیری

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F41

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F41

” یوگا & ریباندینگ ”

تعداد پرش : ۶۹۷

زمان : ۳۵ دقیقه

سطح تمرین  : ۵ متوسط

کالری مصرفی : ۱۰۵


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F42

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F42

“تمرینات یوگا با ترامپولین ”

تعداد پرش : ۲۹۳

زمان :  ۳۲ دقیقه

سطح تمرین  : ۷ متوسط

کالری مصرفی : ۱۷۰


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F43

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F43

” تمرینات آخر هفته انعطاف پذیری ”

تعداد پرش : ۱۱۶۸

زمان : ۲۶ دقیقه

سطح تمرین  : ۶ متوسط

کالری مصرفی : ۱۶۰


play video








دسته ی تمرینات انعطاف پذیری با ترامپولین مربوط به مخاطبین خاصی بوده که به منظور افزایش انعطاف و تقویت مفاصل خود به استفاده از ترامپولین روی می‌آورند؛ حتی بیمارانی که با کمر درد مواجه هستند نیز می‌توانند از این وسیله استفاده نموده و ماهیچه‌های اصلی نگهدارندِ ستون فقرات خود را به راحتی و با کمترین فشار تقویت نمایند.

ترامپولین به وسیله ارتجاع فنر‌ها (کش‌ها) به کار رفته در داخل‌ آن باعث جذب ضربات حاصل از تمرین‌ها شده و فشار را به صورت تدریجی به مفاصل وارد می‌کند. همچنین به خاطر وجود دو حالت‌‌، استراحت (معلق در هوا) و فشار (تماس با کفه) به مفاصل فرصت استراحت در حین تمرین داده می‌شود؛ این کار باعث شده تا مایع غضروفی به راحتی بین مفاصل گردش کرده و مانع از افزایش درد در مفصل‌های بدن شود که این عمر به معنی افزایش طول مدت تمرین بوده و رضایت فرد را به همراه خواهد داشت.

به بیمارانی که خواهان استفاده از ترامپولین هستند توصیه می‌شود که ویدیوهای تمرینات انعطاف پذیری را با دقت مشاهده نموده و یا با پزشک متخصص در این راستا صحبت کنید چرا که هر گونه انحراف از تمرین صحیح ، نتیجه عکس را به همراه خواهد داشت. به طور کلی ترامپولین‌ به واسطه خاصیت کشسانی مطلوب خود باعث تقویت ماهیچه‌ها، روانی مفاصل و افزایش تراکم استخوانی می‌شود که هر سه این موارد در انعطاف‌پذیری بدن نقشه مهمی دارند.

  • جهت مشاهده ی مطالب بییشتر بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید !


فواید ترامپولین برای انعطاف پذیری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn

این محتوا را ارزیابی کنید :