ترامپولین و سلامتی

قیمت ترامپولین های خانگی

قیمت ترامپولین خانگی

اهمیت و قیمت ترامپولین های خانگی

قیمت ترامپولین خانگی در ایران با توجه به نوسانات بازار ارز و همچنین شرایط  واردات نسبتا مشکل قطعات ، در هر روز متغیر است.بنابراین اکثر فروشندگان از این موضوع جهت جذب سود بیشتر هنگام فروش و ارائه محصولات بی کیفیت استفاده کنند. بطوری که اگر در بازار ارز و واردات با نوسانات ۵% مواجه شوند سودی معادل ۵۰% (۱۰ برابر) بر روی محصول اعمال میکنند.

خریداران نا آگاه هنگام خرید ترامپولین بدلیل عدم آگاهی کامل از اجناس و مدل ها اقدام به خرید اقتصادی با برند های غیر معتبر و غیر استاندارد می کنند.این درحالی است که عموما کالا های وارداتی ساخت کشور چین و فاقد استانداردهای لازم و کیفیت قابل قبول هستند. گارانتی و خدمات پس از فروش کالا های چینی هم عموما بسیار بی کیفیت است . به نحوی که بعد از ۲ سال از عرضه محصول عملا تجار از تامین قطعات یدکی عاجز هستند و پاسخ گوی نیاز مشتریان نیستند.

قیمت ترامپولین خانگی ارزان که بدون استاندارد های روز دنیا تولید شده اند، شاید در نگاه اول اقتصادی به نظر رسد. اما در آینده و هنگام استفاده از این وسیله آسیب های جدی به سلامت مصرف کننده وارد می شود. همچنین خرید لوازم مصرفی این ترامپولین ها نیز هزینه های بیشتری صرف می شود.

آیا میدانید ایران ترامپولین تنها برند معتبر عرضه ترامپولین های خانگی است؟

در فروشگاه ایران ترامپولین تمامی اجناس با آخرین استاندارد های روز دنیا با ضمانت نامه کتبی ارائه میشود. با افتخار اعلام میکنیم که ایران ترامپولین اولین و تنها وارد کننده و تولید کننده ترامپولین های استاندارد با برند آیترام (iTram) در ایران می باشد.

مشاوران فروش و تولید در مجموعه بزرگ ایران ترامپولین بر این باور هستند که با توجه به اختلاف فراوان در قیمت های خرید ترامپولین، خریداران در هنگام خرید از فروشگاه های متفرقه حتما به اصالت کالا و استاندارد های آن توجه کنند. چرا که به تازگی فروشگاه هایی نو پا اقدام به فروش اینترنتی ترامپولین کرده اند. معمولا بعد از خرید محصول، اجناسی متفاوت با محصول درج شده در وبسایت به مشتریان تحویل می دهند. این محصولات بدون برند معتبر و بدون شناسه می باشند.

استفاده از این اجناس دارای ریسک بسیار بالایی میباشد. زیرا در صورت بروز مشکل هیچگونه پشتیبانی رسمی توسط وبسایت فروشنده انجام نمی شود.

چرا باید در خرید ترامپولین های خانگی دقت کنید؟

همانقدر که دستگاه ورزشی ترامپولین میتواند کمک بسیار زیادی در جهت فیتنس و سلامتی داشته باشد، در صورت استفاده از ترامپولین نا مناسب میتواند اثر منفی و غیر قابل جبران برای بدن مصرف کننده داشته باشد. در مقالات قبلی توضیحات کامل تری در مورد تاثیرات و فواید ترامپولین داده شده است. پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید توضیحات را مطالعه فرمایید.

از خصوصیات ترامپولین که آن را از دیگر دستگاه های ورزشی متمایز کرده است می توان به کمک در تناسب اندام اشاره کرد. افرادی که با کمبود وزن و اضافه وزن مواجه هستند میتوانند با استفاده از دستگاه ترامپولین بسیار سریع تر از دیگر دستگاه ها بازدهی داشته باشند.

استفاده مداوم از یک ترامپولین خانگی و یا ترامپولین باشگاهی باعث فیتنس و تناسب اندام می شود. از دیگر فواید ترامپولین میتوان به انجام تمرینات هوازی، تمرینات قدرتی، تمرینات تمرکز و آرامش، تمرینات تعادل و تمرینات انعطاف پذیری اشاره کرد.

اهمیت بررسی در خرید ترامپولین خانگی چیست؟

برای آگاهی از قیمت ترامپولین خانگی مقرون به صرفه می توانید به بررسی سایت ایران ترامپولین و مقایسه با محصولات مشابه بپردازید.

خرید یک ترامپولین با کمترین هزینه و زمان ممکن افزایش سلامتی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد، شما می توانید از بین متنوع ترین ترامپولین های خانگی مناسب ترین آن را که با بودجه و کاربری شما مناسب باشد تهیه کنید. محصولات iTram دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.

نمایندگی های ایران ترامپولین

آدرس کارخانه :خراسان رضوی-مشهد- شهرک صنعتی توس، فاز یک ،بلوار تلاش شمالی ۵ ، خیابان صنعتگران ۲ ، واحد ۲۱۳

دفتر پخش مرکزی : خراسان رضوی-مشهد جاده شاندیز به سمت مشهد نبش ویرانی 16 فروشگاه ایران ترامپولین آیترام (ساعت کاری:8 صبح الی 10 شب) | تلفن تماس : 05135412210 | 09120352774 | 09216008486

تهران :جلال آل احمد، حد فاصل پل آزمایش و شهرآرا، روبروی آتشنشانی، پلاک 108 آقای کیانی | تلفن تماس : 05135412210 داخلی 602

شیراز : بلوار رحمت ، خیابان 100متری امام خمینی، روبروی کوچه 17 ، مجتمع ایثارگران، آقای عزیزی | تلفن تماس : 05135412210 داخلی 701

زاهدان : بلوار آزادی ، تقاطع آزادی و امام خمینی، فروشگاه ورزشی جوانان ، آقای مقدم | تلفن تماس : 05135412210 داخلی 801

این محتوا را ارزیابی کنید :