باشگاه مجازی iTram

در باشگاه مجازی  iTram  میتوانید فیلم های سطح بندی شده آموزش استفاده از ترامپولین (جامپینگ فیتنس) تهیه شده توسط کمپانی بزرگ بلیکن آلمان BELLICON را مشاهده فرمایید .

این فیلم های آموزشی در سه سطح مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته طبقه بندی شده و شمارا در مسیر سلامتی و چالاکی بیشتر همراهی میکنند.

اشتراک برنزی با دسترسی به ویدئو های مقدماتی به مدت ۱۴ روز برای تمام علاقه مندان به رشته ورزشی جامپینگ فیتنس قابل استفاده و رایگان است اشتراک نقره ای تمام ویدئو ها س موجود در سه سطح مقدماتی و متوسطه و پیشرفته به مدت یک ماه و طلایی به مدت ۳ ماه برای عموم قابل دسترسی است .

لازم به ذکر است تمام مشتریان محصولات آیترام اشتراک نقره ای را به  عنوان هدیه دریافت میکنند. اگر تا به امروز یکی از محصولات آیترام را تهیه کردید میتوانید جهت دریافت کد اشتراک سطح نقره ای با واحد پشتیبانی به شماره تماس ۰۵۱۳۵۴۱۲۲۱۰ داخلی ۱۰۴ تماس حاصل نمایید.

نصب ترامپولین کشی

نصب ترامپولین کشیآموزش روش نصب جامپینگ فیتنس ( ترامپولین ) های کشی شش ضلعی با قطر ۱.۲۰ متر بهترین وسیله ی ورزشی تفریحی برای افراد در منزل و مناسب برای هر سنین با قیمتی باور نکردنی .

جهت مشاهده ی قیمت ترامپولین کلیک فرمایید .

ثبت گارانتی و اصالت کالا

ویدئوهای اموزشی مونتاژو کاربری محصولات آیترام

  •  آموزش ثبت نام و فعال سازی گارانتی
  •  آموزش پیگیری اصالت کالا
  •  مشاهده ی وضعیت گارانتی

در این ویدئو شما باروش فعال سازی و نحوه ی پیگیری وضعیت گارانتی خود آشنا میشوید . همچنین ، از طریقه ی پیگیری اصالت کالا هم آموزش داده میشود .

جهت مشاهده ی بخش اصالت کالا و ثبت گارانتی کلیک فرمایید 

این محتوا را ارزیابی کنید :