اکنون زمانی برای تغیر دیدگاه شما نسبت به سلامتی قلب

پیشنهاد ایران ترامپولین درمورد تمرینات هوازی

نسخه ای ساده برای سلامت سیستم قلب و عروق شما:

ورزش, ورزش و باز هم انجام ورزش…

پزشکان, سازمان های بهداشتی و مجلات سلامت همگی این توصیه را به ما میکنند و ما هستیم که  این پیام را با بهانه هایی برای خود سخت جلوه داده ایم. بهانه هایی چون “کی شروع کنیم , کجا شروع کنیم , فضایی برای ورزش نداریم , وقت ورزش کردن نداریم و….” باعث میشود تا این افراد بی حوصله آن را سخت بدانند . تا چه حد عذر و بهانه.ما یک پاسخ برای سوالات این افراد داریم. ما محلی مناسب برای ورزش و حتی تفریح شما نسبت به فضای منزل  شما فراهم کرده ایم.

در این ورزش دستگاه  قلب و عروق در بهترین وضعیت از چالش و سلامت قرار میگیرد و حتی مهم تر از ان , این است که ترمپولین  وسیله ای سرگرم کننده است. این محصول باعث قدرت بخشیدن به سیستم قلبی و عروق , افزایش گردش خون, تغذیه اکسیژن بدن, همچنین  عضله سازی و افزایش استقامت  ماهیچه های شما میشود، در عین حال روان کننده مفاصل، ارتقا توانایی حفظ  تعادل, تحریک سیستم لنفاوی و تقویت استخوان ها و … میشود. این وسیله نتنها فراتر از یک سبک زندگی سالم است بلکه پرنشاط تر و پر انرژی تر است. ترامپولین باعث میشود که شما تندرست باشید و نسبت به آینده خوشبین تر و علاقه مند تر باشید.

ما به شما اطمینان میدهیم.

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

تندرستی دلچسب است

ورزش های هوازی (قلبی عروقی)بهترین کاری است که میتوانید برای بهبودی قلب  انجام دهید.گروه پزشکی دانشکده امریکا این بیانه را تایید میکند که توسط انجمن قلب امریکا اراعه شده است که این ورزش در سه دسته ورزش اصلی قرار دارد که همه ی ان ها در ایران ترامپولین امکان پذیر است.

تمرینات هوازی برای ترویج سلامت قلب و عروق

تمرینات قدرتی

اموزش انعطاف پذیری و تعادل

تفاوت را احساس کنید

چگونه میتوان در یک مکان کوچک همچین دگرگونی را در سیستم بدن احساس کرد؟ پاسخ این است که ایران ترامپولین تحولی در نوع ورزش کردن شما ایجاد کرده است و طراحی بسیار دقیق در ساخت این محصول باعث شده است که حتی در محیط های کوچک فضای شادی برای شما ایجاد شود.

هر پرش بر روی ترامپولین نه تنها تمام ۶۳۸ ماهیچه در بدن را تقویت میکند بلکه قلب،ریه و استخوان ها را تحریک کرده و قوی تر میسازد. نیروهای قدرتمند در بالا و پایین پریدن لذت سلامتی را برای شما به ارمغان می آورند. در پایین ترین نقطه در حرکت پرش  و بر روی صفحه پرش تا ۴ برابر نیروی وزن به تمام بدن شما نیرو وارد میشود و در بالاترین نقطه از حرکت پرش ،شما شرایط بی وزنی را تجربه میکنید این توان در نیروهای وارده به بدن ،سموم و ناخالصی را از بدن شما تخلیه کرده و زمینه را برای جذب بهتر مواد مغذی برای بدن فراهم میکند.همزمان با این عمل، سیستم لنفاوی بدن شما با سرعت بیشتری سلول های مرده و سموم و باکتری ها را جمع آوری کرده و تخلیه میکند و تمام این عوامل باعث میشود پس از استفاده چند دقیقه ای از این وسیله احساس تولد دوباره و انرژی فراوانی داشته باشید.

با همچین مزایایی ,چه مفید بودن برای عضلات بزرگ و چه اندام های سلولی ,هیچ تعجبی ندارد که پس از کار کردن بر روی یک ترامپولین شما احساس تولد دوباره میکنید.

چه مقدار ورزش کافی است؟

کلینیک مائو و NHS پیشنهاد ۳۰ دقیقه فعالیت هوازی ۵ بار درهفته را توصیه میکند .البته هر چند شما هنوز هم می توانید برای رسیدن به برخی از مزایای تهویه قلبی در زمان کم را تجربه کنید.

این حالت دیگر نتایج دیگری را به شما میدهد.برای آن شما باید جلسات را به ۱۰ دقیقه در طول روز کاهش  دهید.این ایده ال برای rebounders است.سختی این تمرینات نه تنها انرژی زا و نیرو بخش بوده بلکه نتیجه ان به سلامت و تناسب در یک دوره بلند مدت فوق العده بوده از جمله سیستم قلبی عروقی.بنابر این فضاهای کوچک شما بیشترین قابلیت استفاده را پیدا میکنند و این باعث شکستن بهانه ها میشود.

البته,چه مقدار تمرین برای شما مناسب است,به سلامتی شما و وضعیت جسمی شما بستگی دارد.ما به شما توصیه میکنیم که از دکتر خود بپرسید که چه برنامه ی ورزشی برای شما بهتر و مناسب تر است به خصوص اگر شما بیماری قلبی داشته باشید.

سلامتی در پرش و تحرک

کمکی برای سیستم قلب و عروق شما

امروزه فشار خون بالا به عنوان قاتل خاموش شناخته شده است چرا که به ندرت دارای علائم اشکار میباشد. اما برخی از ۶۲,۰۰۰ مرگ ناشی از سکته مغزی و یا حمله قلبی رخ میدهد به این دلیل که آنها را کنترل نمیکنیم. میزان مشکل در گزارش از فشار خون انگلستان, سازمان خیریه برای این بیماری, نشان میدهد که ۱۶ میلیون نفر در انگلیس دارای فشار خون بالا میباشند.

این به اندازه ی کافی برای افراد ترسناک است. اما قلب یا فشار بالا به راحتی با چند تغیر در شیوه زندگی  کردن قابل کنترل است:خوردن غذای سالم ,نداشتن وزن اضافه و بالاتر از همه چیز ,ورزش.فعالیت های بدنی کلید  سلامت قلب و عروق است.زیرا قدرت انعطاف عضلات قلب , عروق  و رگ های خونی را افزایش میدهد.

وزن و وضعیت جسمی فعلی شما میتواند با تمرین های ملایم ,با شدت متوسط  با ترامپولین تغیر کند.فقط به یاد داشته باشید که برای شروع کردن به ارامی استفاده شود و فشار زیادی به خود وارد نکنید.چند دقیقه ورزش قلبی عروقی در طول روز به ریشه سلامت کلی,رفاه,کیفیت و ارامش زندگی شما کمک میکند.

این محتوا را ارزیابی کنید :