تاثیر ترامپولین در کنترل دیابت

به بدن خود کمک کنید سطح انسولین را تنظیم کند!

دیابت نوع ۲ شایع ترین نوع دیابت در جهان است.اگر چه علت اصلی فشار خون بالا بواسطه سطح بالای قند در خون تا به امروز کشف نشده، ولی عواملی مانند فاکتور های ژنتیکی ، مشکلات وزن  و کم تحرکی در بروز و پیشرفت این بیماری در افراد جامعه نقش بسزایی دارند.

ورزش با ترمپولین های iTram نوعی از تمرینات هوازی را برای شما فراهم میکند که بواسطه آنها از بروز دیابت پیشگیری شده و علایم آن کاهش می یابد. چه شما به بیماری دیابت دچار باشید که از انسولین استفاده میکنید و چه  فردی سالم باشید،پریدن بر روی یک ترامپولین به شما کمک میکند سطح هورمونها را با کاهش سطح قند خون در بدن، تنظیم کنید و قابلیت جذب گلوکز در سلول های بدن را افزایش دهید.در حقیقت اثر این تمرینات ورزشی ۲۴ ساعت در بدن باقی می ماند و با یک برنامه مفرح روزانه با استفاده چند دقیقه در روز از ترامپولین میتوانید به خوبی سطح قند خون را منظم نگه دارید.

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

ورزشی بدون آسیب و با بازده بالا

اگر به دیابت دچار هستید، لازم است حساب شده وارد عرصه درمان شوید.اگر ورزش را با شدت و سنگین شروع کنید بدن شما قند خون را بالا میبرد تا برای سلول های بدن شما سوخت تامین کند و این وضعیت مطلوبی نیست. با پیروی از تمرینات سطح متوسط و کنترل شده با ترامپولین، بهترین و امن ترین مسیر را برای ورزش و تقویت بدن خود در مقابله با بیماری دیابت و کاهش علایم آن انتخاب کرده اید. ورزش هایی که در آن ضربات شدید و ناگهانی به بدن وارد میشود( حتی دویدن بر روی آسفالت یا تریدمیل بدون کفش استاندارد) میتواند منجر به آسیب های شدید به چشم و بینایی (retinopathy)  و یا آسیب به عصب های پا (peripheral neuropathy)و عواقب وحشتناک بعد از آن شوند. در این مرحله به اهمیت استفاده از یک سطح نرم و ارتجاعی برای ورزش افراد دیابتی پی می بریم.البته مزایای ترامپولین برای افراد دیابتی در اینجا خاتمه نمی یابد بلکه با ترامپولین ریسک ابتلا به سکته قلبی و مشکلات قلبی عروقی نیز کاهش می یابد و با سوزاندن کالری بیشتر و کنترل وزن، افزایش توانایی حفظ تعادل، افزایش سطح انرژی روزانه و خواب بهتر را در پی خواهد داشت.

این محتوا را ارزیابی کنید :