آرتروز دیگر مفاصل شما را از بین نخواد برد

مفاصل بدن خود را ترامپولین تراپی کنید

اگرچه تقریبا بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از آرتروز وجود دارد ولی در ذهن همه افراد درد شدید مفاصل شکل میگیرد.

معمول ترین نوع آرتروز،بیماری اوستئو آرتریت است. این بیماری هنگامی رخ میدهد که غضروف قرار گرفته ما بین دو سر استخوان ها در مفاصل در طی زمان دچار فرسودگی و التهاب میشود.نتیجه آن بروز اصطهکاک بین استخوان ها در مفاصل و بروز دردهای شدید است.

با دردی که تمام فعالیت های روزانه را ملال آور میکند،تمرینات ورزشی بسیار دور از ذهن به نظر میرسد.ولی نرمش و پریدن آرام بر روی ترامپولین یکی از بهترین کارهایی است که میتوانید برای بهبود شرایط خود انجام دهید.با این کار ماهیچه های اطراف مفاصل را تقویت کرده و به عنوان ساپورت و پشتیبان برای مفاصل عمل میکند وبا این کار تا حد زیادی فشار را از روی مفاصل کم کرده و به غضروف فرصت بیشتری برای ترمیم و بازسازی داده میشود.فعالیت بدنی این چنینی باعث میشود تا وزن خود را تحت کنترل نگه داشته و فشار کمتری به مفاصل وارد شود. علاوه بر این،شما در خواهید یافت که انرژی بیشتری برای فعالیت های روزانه خود دارید و همچنین در شب خواب بهتری خواهید داشت.

کلینیک mayo اینگونه مطلب را جمع بندی میکند”حتی تمرینات با شدت متوسط درد شما را کم کرده و و کمک میکند وزن خود را کنترل کرده و ثابت نگه دارید.وقتی آرتروز شما را از حرکت باز می دارد و قصد فلج کردن زندگی شما را دارد، تمرینات ورزشی سبک شما را از زمین گیر شدن می رهاند.”

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

با iTram با مفاصل خود آشتی کنید.

تقریبا ۱۰ میلیون نفر در انگلستان با نوعی از آرتروز مانند rheumatoid arthritis, osteoarthritis, gout, lupus and fibromyalgia گریبانگیر هستند. علی رقم تحقیقات اخیر، در حال حاضر مدارا کردن و پیشگیری بهترین روش های مبارزه با این بیماری فلج کننده است.برخلاف چیزی که به نظر می آید، پریدن بر روی ترامپولین بسیار مسکن و نتیجه بخش است.و به این دلیل است که یک تمرین هوازی فوق العاده و در سطح جهانی است که عضلات را تقویت میکند، سیستم لنفاوی بدن را تقویت و تحریک کرده و به تخلیه سریعتر مایع لنف از غدد لنفاوی کمک میکند.به حفظ تعادل کمک کرده و هوشیاری را افزایش میدهد و در نهایت با افزایش تراکم استخوان شکستگی ناشی از پوکی استخوان را حذف میکند.به بیان دیگر ترامبولین های itram بدن شما را از درون به بیرون بازسازی میکند.در هر حال اگر شما از آرتروز رنج می برید:سیستم تعلیق ترامبولین به شما اطمینان میدهد که تمام این مزایا را بدون تنش واردکردن به مفاصل و غضروف به شما تقدیم خواهد کرد. مفاصل شما از ترامبولین متشکر خواهد بود.

داشتن یک برنامه مداوم و پیوسته رمز موفقیت شماست

به عنوان یک بیمار آرتروز، شما باید به آرامی برنامه ورزشی استفاده از ترامپولین را آغاز کنید.ممکن است در هفته های اول  استفاده از ترامبولین کمی درد احساس کنید.اگر این درد تا دو ساعت بعد از حرکت ورزشی ادامه یابد،بدین معنی است که حرکت ورزشی را سنگین و یا به مدت زیاد انجام می دهید. بنابراین از شدت آن و یا مدت زمان آن کم کنید تا حدی که درد و ناراحتی را مدیریت کنید.حرکات کششی قبل و بعد از استفاده از ترامبولین،به مفاصل کمک میکند تا سریعتر با حرکات ورزشی سنگین تر تطبیق یابند.

 طبق گفته دکترRonennRoubenoff ،شما باید در این مسیر صبر داشته باشید.چرا که تحقیقات نشان داده علایم بهبودی آرتروز بعد از ۶ هفته و با استفاده ۲ الی ۳ مرتبه در هر هفته مشاهده میشود.

پرش با ترامپولین برای سلامتی روشی خوب برای بیماری آرتروز است .تمام رمز موفقیت در درمان با استفاده از خاصیت الاستیسیته عالی ترامپولین های iTram با بالا و پایین پریدن ضربان قلب را بالا می برد، تنفس را شدت بخشیده و حجم بیشتری از ریه را درگیر میکند، سیستم ایمنی و شبکه لنفاوی بدن را بهبود بخشیده و عضلات و ماهیچه های بدن شما را قوی میسازد و بدون وارد شدن ضربه و تنش به مفاصل شما،این کار را انجام میدهد. برای شروع حتی نیاز نیست تا پای شما از صفحه پرش جدا شود. در هفته های اول متوجه خواهید شد که به استفاده از ترامپولین عادت کرده و حتی به ورزش با  آن اعتیاد پیدا کرده اید. بزودی احساس خواهید کرد که از روز اول سلامت تر،با انرژی تر و قویتر هستید و از همه مهمتر متوجه میشوید علایم بیماری از بین رفته اند.

رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

اگر از بیماری آرتروز رنج می برید بسیار مهم است که در ابتدای برنامه ورزشی درمانی،آرام و سبک شروع کنید.در هفته های اول استفاده از این وسیله ،مقداری درد و ناراحتی دور از انتظار نیست.اگر درد بعد از استفاده از از ترامبولین تا ۲ ساعت ادامه داشت بدان معنی است که یا شدت حرکات ورزشی و یا مدت زمان استفاده از آن برای شما زیاد است.سعی کنید حرکات را سبک تر کرده و یا زمان استفاده را کاهش دهید تا زمانی که بتوانید درد را کنترل کنید.انجام حرکات کششی قبل و بعد از استفاده از ترامبولین به تطبیق پیدا کردن مفاصل بدن با شدت حرکت ورزشی کمک کرده و باعث میشود بتوانید حرکات سنگین تر را شروع کنید.

طبق گفته دکتر RonennRoubenoff روماتولوژیست،در راه درمان با ورزش صبر نیاز است و باید در این مسیر تداوم در استفاده وجود داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که نتایج برنامه  ورزش درمانی آرتروز بعد از ۶ هفته و در صورت استفاده ۲ الی ۳ جلسه در هفته نمود خواهد کرد .

پرش درمانی (health bouncing) روشی مناسب بر روی بیماران آرتروز جهت بهبود شرایط فیزیکی اشان است.با استفاده از ترامپولین در طی چند هفته از نتایج استفاده از ترامپولین شگفت زده خواهید شد.تمرینات سبک ترامپولین قلب را تقویت کرده، حجم بیشتری از ریه و دستگاه تنفسی را درگیر کرده و با تقویت عضلات و ماهیچه ها و همچنین سیستم ایمنی و غدد لنفاوی،بدنی سالمتر به شما هدیه خواهد داد.احساس سلامیی و تناسب اندام شما را به این وسیله معتاد خواهد کرد.

این محتوا را ارزیابی کنید :