اجازه ندهید که الرژی های فصلی و یا خارش بینی, شما را از اهداف ورزش کردن و تناسب اندام دور کنند

برای افراد مبتلا به آلرژی این یک داستان قدیمی است که هر سال برایشان اتفاق می افتد. مخصوصا در روز های سرد و تاریک زمستان که افراد مبتلا به آلرژی باید از خانه خارج شوند و به محل کار خود بروند و نمی توانند در فضای باز ورزش کنند.اما ایران ترامپولین این کار را  امکان پذیر ,آسان و شادی بخش کرده است و باعث ایجاد تحرک در شما میشود.چرا اجازه میدهید که آلرژی های فصلی باعث جلوگیری از رسیدن شما به هدف سلامت جسمانی بشود.

تناسب اندام همراه با ایمنی معمولی بدن شما نسبت به آلرژی همراه با ایران ترامپولین.

ورزش منظم به حفظ سلامتی ,تناسب اندام و به طور کلی به رفاه شما کمک میکند و این پیشنهاد شده برای میلیون ها نفر از مبتلایان به آلرژی است که ممکن است آلرژی در هر فصلی و زمانی برایشان اتفاق بیافتد. برای آنها ممکن است این آلرژی به روش های مختلف ایجاد شود مثل :گرد و غبار ,هوای فضای باز,شوره حیوانات و حتی به صورت دوره های متداول.

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

ترک آلرژی و پشت سر گذاشتن آن

بر خلاف تجهیزات ورزشی سنگین, ترامپولین قابلیت جابه جایی و حمل چه برای استفاده در خانه و چه در فضای باز را دارد.بنابراین شما می توانید آن را در فضایی با خلق و خویی که دارید استفاده کنید و از آن لذت ببرید و دیگر در حال ورزش کردن دچار مشکلات آلرژی نشوید.

ترامپولین در هر نوع آب و هوایی مقاوم است.تشک های پرش ما تحت تاثیر اشعه UVقرار نمی گیرد و به شما این امکان را میدهد که از آن در زیر نور خورشید استفاده کنید.مسئله ی مهمتر این است که کفی های ترامپولین از پلی پروپیلن درست شده است و ایجاد حساسیت برای شما نمی کند و به غیر از این, کفی های ما بسیار مقاوم و بادوام است و قابل بازیافت طبیعی می باشد.

بهتر از همه یک گزارش توسط موسسه  بهداشت ملی ایالات متحده نشان میدهد که ورزش کردن با ترامپولین حتی میتواند باعث کم شدن آلرژی و آسم شود.

پس چرا هنوز هم صبر میکنید؟

آسم ناشی از ورزش

یکی از آلرژی های شایع در جهان که در حین تمرین های ورزشی اتفاق می افتد که به آلرژی ناشی از ورزش (EIA)معروف است،این حالت زمانی اتفاق می افتد که در طی ورزش سرعت تنفس بالا برود و پوشش های مرطوب داخل ریه خشک شود.این باعث ایجاد خس خس,سرفه,و یا تنگی نفس میشود.

این باعث تشدید علائم شما میشود و شما از این حالت رنج شدیدی می برید.ایران ترامپولین این قابلیت را به شما میدهد که بتوانید مکان بازی  و سرگرمی خود را به راحتی تغییر دهید .به عنوان مثال اگر هوا سرد و خشک باشد شما به راحتی میتوانید محل بازی خود را به داخل خانه انتقال بدهید.

از آنجا که آسم ناشی از ورزش حدودا ۱۰ الی ۳۰ دقیقه هنگام ورزش رخ میدهد شما میتوانید با ایران ترامپولین در عرض۱۰ دقیقه به آنچه که میخواهید دست پیدا کنید و در طی این مدت ورزشی همراه با تفریح و شادی را تجربه کنید.انرژی در عین معافیت سلامتتان در بین فعالیت های روزانه خود دریافت کنید.به این ترتیب شما هنوز هم میتوانید یک تمرین کامل و نیرو بخشی در بین فعالیت های روزانه ی خود داشته باشید.

نکاتی برای کاهش و یا جلوگیری واکنش ها هنگام ورزش

 

اطلاع داشتن از وضع اب و هوا

دنبال کردن اخبار آب و هوا , پیش بینی های محلی از گرد و غبار در روز برای منطقه ی شما ,آنها  همچنان در مورد سطوح ناسالم از آلاینده های هوا که برای تنفس ضرر دارند و باعث تشدید آلرژی شما میشود اطلاع میدهند.

آماده بودن در برابر بروز علائم و مشکلات آلرژی

اگر شما میدانید که آلرژی شما از نوع فعال است,تهیه کردن داروهای ضد حساسیت قبل از ورزش در فضای باز لازم است و شما میتوانید از بروز علائم جلوگیری کنید.البته باید شما از دارو های ضد حساسیت و نجات استفاده کنید که در زمان بروز مطمئن باشید که آیا اثری دارند یا خیر.

شروع کردن به ارامی

شما با شروعی تند باعث می شوید تا سریع تر تنفس کنید و محرک ها و گرد و غبار هوا در چشم و گلو و حفره های بینی شما قرار گیرند و قسمت مرطوب درون ریه های شما خشک شود.این باعث بروز علائم آلرژی می شود.به آرامی شروع کردن هم آلرژی را قابل تحمل تر میکند و این برای قلب و عضلات و مفاصل شما بهتر است.

حرکت کنید!

اجازه ندهید گرد و غبار و یا هر مواد محرک دیگر موجود در هوا شما را از ورزش کردن در هر زمان و هر محیطی که دوست دارید جلوگیری کند.هوای بیرون شما را آزار می دهد و فقط کافی است محل ورزش خود به داخل خانه تغییر بدهید و یا اگر آلرژی شما با گرد و غبار و یا موی حیوانات خانگی فعال می شود فقط کافی است به فضای باز بروید.اگر شما از آلرژی  رنج می برید بهتر است به دکتر مراجعه کنید و با آن مشورت کنید و در مورد ورزش کردنتان برنامه ای مناسب با نیاز شما بدهد.

اجازه ندهید که آلرژی باعث جلوگیری شما از ورزش کردن بشود .با ایران ترامپولین حتی با آلرژی ,کنترل سلامت و تناسب اندام را تجربه کنید.

این محتوا را ارزیابی کنید :