اخبار ایران ترامپولین

عضلات شکم ، پایه ی تمام تمرینات

عضلات شکم

تمرینات عضلات شکم: چرا شما باید عضلات شکم خود را تقویت کنید؟

مسلما می دانید که تمرینات عضلات شکم برای شما مفید هستند، اما این را هم می دانید که باید آن ها را در برنامه ی ورزشی خود جای دهید؟ این جا به این امر می پردازیم.

تمرینات عضلات شکم بخشی بسیار مهم از یک برنامه ی تمرینی خوب به شمار می روند. به غیر ازحرکات دراز و نشست و شنای سویدی ، تمرینات شکم معمولا نادیده گرفته می شوند. هر چند که تقویت و قرار دادن عضلات شکم در وضعیت و فرمی بهتر ، سختی هایی را به دنبال دارد. در ادامه دلیل ان را خواهید فهمید.

تمرینات عضلات شکم ، ثبات و تعادل شما را بهبود می بخشد

این تمرینات عضلات لگن ، قسمت پایینی کمر ، ران ها و شکم شما را به کار گرفته تا در هماهنگی بهتری باهم فعالیت کنند.این امر به ثبات و تعادل بهتری منجر می شود، چه در زمین بازی یا کارهای روزمره. در واقع، اکثر ورزش ها و دیگر فعالیت های بدنی نیازمند عضلات شکم مستحکم می باشند.

[irp posts=”6403″ name=”بیماری MS ، علائم این بیماری ، پیشگیری و درمان آن”]

تمرینات شکم به لوازم مخصوص یا عضویت در باشگاه ورزشی نیازی ندارند

هرگونه حرکت ورزشی که عضلات شکمی و کمر شما را بصورت هماهنگ با هم درگیر کند را می توان جزو تمرینات عضلات شکم  به حساب آورد.

عضلات شکم

حرکت پل مثالی خوب از سری حرکات موثر برای عضلات شکمی می باشد.به پشت بخوابید در حالی که زانو هایتان خم هستند. پشت خود را در وضعیت طبیعی و خنثی نگه دارید، نه در حالت کمانی و نه چسبیده به زمین. از بهم خوردن تعادل جلوگیری کنید و عضلات شکمی خود را سفت کنید. کمر خود را از زمین بلند کنید تا جایی که با زانو ها و شانه ها در یک راستا قرار بگیرد. تا جایی که می توانید بدون به هم خوردن فرم بدن در این حالت بمانید.

[irp posts=”7366″ name=”جامپینگ فیتنس چیست ؟ ورزشی عالی با ترامپولین”]

تمرینات شکمی می توانند دررسیدن شما به اهدافتان تاثیر بسزایی داشته باشند

تمرینات هوازی و عضلانی از عناصر عمده ی اکثر برنامه های ورزشی می باشند.اما به منظور داشتن برنامه ای موثر و عالی ، افزودن تمرینات عضلات شکم را نیز مد نظر قرار دهید.

چه یک تازه وارد هستید یا کسی که سالهاست زمان و انرژی خود را صرف رسیدن به هدف مورد نظر خود کرده، یک برنامه ی ورزشی منطقی و اصولی بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

گردآوری و ترجمه ی محتوا : ایران ترامپولین

بنیاد محتوا

این محتوا را ارزیابی کنید :