تقویت کننده طبیعی سیستم ایمنی بدن

به واقع سیستم ایمنی بدن به مانند یک شاهکار هنری طراحی و خلق شده است. شبکه ای پیچیده و موثر که اعضای مختلف بدن  و میلیون ها سلول متخصص را به یکدیگر متصل کرده است. سیستم ایمنی بدن قادر است میلیون ها دشمن باالقوه را شناسایی کرده و استراتژی های مختلفی را برای مقابله با آنها طراحی و اجرا کند. در عین حال این بدان معنی نیست که این سیستم توسط بیماری ها دچار مشکل نشده و یا به درمان و دارو نیازی ندارد. هنگامی که  بیمار می شوید بهترین روش برای بازسازی سیستم ایمنی بدن این است که چیزی را که این سیستم به آن احتیاج دارد تا خود را ترمیم کند به آن برسانید و آن چیزی نیست جز یک رزیم غذایی سالم و یک ورزش هوازی منظم با سطح دشواری متوسط.

مطابق گفته انستیتوی سلامتی امریکا U.S. National Institute of Health  تمرینات ورزشی نه تنها کمک میکند تا سیستم ایمنی بدن با بیماری و باکتری های معمول و عفونت های شریانی مبارزه کند، بلکه احتمال بروز بیماری های قلبی ، سرطان، و پوکی استخوان را کاهش میدهد.[/vc_column_text][/vc_column]

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

[/vc_row]

پریدن ! سیستم ایمنی بدن شما را فعال میکند

همه ما سیستم ایمنی لازم داریم تا به خوبی با بیماری ها مبارزه کند و توانایی مقابله با آن را داشته باشد.پرش با itram روش بسیار خوبی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است چرا که تحرک و فعالیت بدنی برای تقویت سیستم ایمنی مفید است و همچنین از دویدن بسیار نرمتر است  و بدون تنش است.

علت اینکه پرش با ترامپولین و ریباندینگ سیستم ایمنی بدن شما را تقویت میکند این است که این وسیله متابولیسم و سرعت سوخت و ساز را در بدن شما افزایش میدهد و سیستم گردش خون و جریان مایع لنف در بدن را افزایش میدهد. این گردش خون باعث میشود لنفوسیت ها و پادتن های موجود در خون یا همان ارتش  و سیستم مقاومت بدن با سرعت بیشتری در بدن حرکت کند و  بدن را از آلودگی ها و عوامل بیماری زا سریعتر و حتی قبل از بروز عارضه پاکسازی کنند.

وقتی شما استرس دارید سیستم ایمنی بدن شما دچار اختلال میشود. از آنجا که در زندگی روزمره و مدرن امروزی عملا نمی توان بدون استرس زندگی کرد،میتوان با روش هایی استرس خود را در طول روز کاهش داده و تخلیه کنیم. ترامپولین روشی طبیعی برای تخلیه استرس روزانه برای شما به ارمغان می آورد. پرش ها و نوسانات ملایم بر روی صفحه ارتجاعی ترامپولین باعث میشود عضلات شل شده و مفاصل بدن شما روغن کاری شوند. با این روش ساده ماساژ استرس روزانه شما تا حد زیادی تخلیه شده و احساس بسیار بهتری پس از استفاده از آن خواهید داشت و در پایان خواب راحت تری خواهید داشت.

هم زمان با پرش بر روی ترامپولین اکسیژن بیشتری به بدن شما میرسد و ترشح اندورفین که عامل خوش اخلاقی و سرحالی است تسریع میشود. همه این عوامل سبب مب شود پس از استفاده از ترامپولین احساس بهتری داشته باشید.

به آرامی اتفاق می افتد

با تفریح پیشرفت کنید

همیشه بهترین انتخاب در هر زمینه ای آن است که بهترین مزایا و کمترین زیان را داشته باشد. به همین دلیل  ما سالها بر روی مزایای ورزش با سطح متوسط بر روی ترامپولین را بررسی کرده ایم. منظور از ورزش با  سطح متوسط انجام حرکات هوازی است به نحوی که ضربان قلب افزایش یابد و در عین حال  بتوانید صحبت کنید.

این سبک از ورزش ها با سطح دشواری متوسط و آسان دقیقا چیزیست که دکتر ها برای تناسب اندام، کاهش فشار و قندخون، سوزاندن سلول های چربی و کنترل سطح کلسترول پیشنهاد میکنند. این صحبت کاملا  با یافته های انجمن قلب آمریکا و انگلیس تطبیق دارد. این انجمن پیشنهاد کرده ۱۵۰ دقیقه ورزش هوازی با بازه های زمانی حداقل ۱۰ دقیقه ای که در طول هفته پخش شود، برای دست یافتن به سطح خوبی از تناسب اندام و سلامتی بسیار ایده آل است. جهش بر روی ترامپولین itram روشی است برای سم زدایی از بدن همراه با تفریح و نشاط.اگر هم بحث سم زدایی از بدن برای شما جالب نیست، مطمئن باشید حداقل با ترامپولین روشی جالب و جذاب برای ورزش کردن یافته اید.

صحبت های دکتر  Donald Liebel  در مورد ترامپولین و سیستم لنفاوی

گردش جریان مایع لنف در بدن

سیستم لنفاوی  نقش بسیار حیاطی در سیستم ایمنی بدن شما دارد. باکتری ها،سموم،سلول های سرطانی پیش از تخلیه از بدن در غدد لنفاوی جمع آوری میشوند. ترامپولین روشی بسیار عالی برای افزایش جریان مایع لنف در بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن است

فواید ترامپولین های itram برای بیماری لنف ادم

احساس طراوت ، جوانی و شادابی

مزایای پرش بر روی ترامپولین برای سلامتی بسیار گسترده تر از تقویت سیستم ایمنی بدن است.نه تنها تک تک سلول ها و عضلات بدن شما را به چالش می کشد. بلکه استخوان ها را تقویت کرده و از پوکی استخوان جلوگیری میکند، قابلیت حفظ تعادل  و حتی  قدرت تمرکز حین حرکت با این وسیله افزایش می یابد.

فقط چند دقیقه تجربه لذت بخش پرش با ترامپولین itram را در برنامه روزانه خود اضافه نمایید تا سلامت تر ، متناسب تر و قوی تر باشید و احساس طراوت و جوانی را به زندگی خود وارد کنید.

این محتوا را ارزیابی کنید :