همه چیز در حالت تعادل زیباست

تعادل خود را بدست آورید

زندگی هنر حفظ تعادل است و تعادل برای سلامتی ضروری  است.

ورزشکاران حرفه ای می دانند حفظ تعادل برای انجام حرکات و تمرینات جسمانی چه اندازه اهمیت دارد.به همین دلیل امروزه در سراسر دنیا ورزشکاران حرفه ای متعددی به ترامپولین برای تمرینات خود روی آورده اند. ریباندینگ و ترامپولین ورزشی است که همزمان با تمرین دادن تمام عضلات بدن ، حفظ تعادل و تمرکز حرکتی را به طور موثر بهبود می بخشد. تعادل در میدان زندگی اهمیت بیشتری نیز می یابد.حفظ تعادل نه تنها  ما را در انجام بهتر فعالیت های روزمره کمک می کند بلکه  آسیب دیدگی های ناشی از زمین خوردن و مانند آن در طی فعالیت های روزمره را کاهش می دهد.در هر حال،سن شما و سطح توانایی جسمانی شما هرچه که باشد میتوانید برای داشتن کنترل بیشتر بر روی حفظ تعادل و پایداری بدن خود تلاش کرده و آن را ارتقاء دهید.

[ubermenu config_id=”fitness-menu” menu=”463″]

متعادل و صاف بایستید

وقتی پریدن با ترامپولین  را شروع میکنید، بدن شما به صورت خودکار تلاش میکند صاف و در حالت تعادل قرار بگیرد.با هر پرش گوش میانی فعال شده و اعضای بدن را برای حفظ تعادل هدایت می کند.بنابراین هنگامی که  با ترامپولین ورزش می کنید به صورت ناخودآگاه  تمام ماهیچه های بدن شما خصوصا ماهیچه های بزرگ بدن در قسمت میانی و پایین تنه، پاها و کمر که برای حفظ تعادل نقش مهمی دارند تقویت می شوند.این  مطلب را از ما بپذیرید که استفاده از ترامپولین بدن شما را از شصت پا تا فرق سر تقویت می کند.

قدرت ، وقار و تعادل

بیش از ۲۰ هزار نفر سالانه در کشور به علت آسیب های ناشی از زمین خوردن سر و کارشان به اتاق های اورژانس میافتد. خوشبختانه  جزیی از این آمار نبودن،کار سختی نیست. بهبود حفظ تعادل و فدرت و استحکام هسته میانی بدن با استفاده از ترامپولین به شما کمک میکند تا با انواع خم شدن ها ، چرخیدن ها و نشست و برخواست های ناشی از فعالیت های روزمره تعامل بهتری داشته باشید.همچنین احتمال زمین خوردن بواسطه لیز خوردن بر روی یخ کاهش می یابد و همچنین توانایی شما در ایستادن بر روی دو پای خود بجای نشستن  در سراشیب های نسبتا شدید را بسیار افزایش میدهد.

تمام مطالب این مقاله دارای پشتوانه علمی است.دکتر دیتر برایتکر (dr.diterbreithecker) رئیس اتحادیه پزشکی ورزشی آلمان (BAG) بر روی ترامپولین تحقیقاتی انجام داده است . وی تایید کرده است که ترامپولین انجام حرکات ورزشی را آسانتر کرده و آسیب های وارد بر مفاصل را تا حد زیادی کاهش میدهد و همچنین ماهیچه های پیچیده و اثر گذار بر قابلیت حفظ تعادل را تقویت میکند.

با ریباندینگ پیوند بخورید

حقیقت این است که احساس حفظ تعادل در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.با این حال توانایی حفظ تعادل برای همه قابل ارتقاء است. برای افرادی که به پایداری اولیه بیشتری احتیاج دارند دستگیره های محافظ ، با کیفیت بسیار بالا و مقاوم تهیه شده که بسته به نیاز افراد میتوان از یک عدد و یا یک جفت بهره ببرید.هدف این دستگیره ها تامین حداکثر پایداری و تعادل برای افراد با سطوح توانایی مختلف و یا بعضا با مشکلات حرکتی و  سلامتی و قدرتی است.

این محتوا را ارزیابی کنید :