اخبار و تازه ها, سلامتی و ورزشی

توصیه های غذایی و سلامت برای داشتن بدنی سرحال تر

توصیه های غذایی و سلامت

۴توصیه ی غذایی و سلامت بر اساس مدارک علمی

وقتی پای تغذیه و سلامت به وسط می آید، سردرگمی های زیادی ایجاد می شود.
مردم و متخصصان معمولا نظرات مختلفی دارند.
هرچند با وجود این اختلافات، چیز هایی هستند که کاملا از سمت تحقیقات علمی پشتیبانی می شوند.
در اینجا به ۴ توصیه ی تغذیه ای و سلامت، که کاملا بر اساس علم هستند می پردازیم.

۱-از نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید.

این نوشیدنی ها بیشترین عوامل چاق کننده ای هستند که شما می توانید مصرف کنید.
دلیل آن، این است که مغز نمی تواند این مایعات شیرین را همانند غذای جامد شناسایی و پردازش کند. به همین خاطر با خوردن نوشابه، نمی توانید کالری های کامل را مصرف کنید. این نوشیدنی ها بشدت می توانند موجب ابتلا به اضافه وزن، دیابت نوع دو، بیماری های قلبی و انواع مشکلات سلامتی بشوند.
از یاد نبرید که آبمیوه های صنعتی نیز به بدی نوشابه می باشد. آنها به همان مقدار شکر دارند.

نوشیدنی های شیرین

۲-ورزش های هوازی انجام داده یا بیشتر راه بروید.

انجام تمرینات هوازی، از بهترین راه ها برای افزایش سلامت جسمانی و روحی می باشد.
این تمرینات می توانند منجر به کاهش پهلو های دور شکم شوند. از انواع مضر چربی که اطراف اندام ها را می پوشاند. کاهش این چربی ها باعث افزایش سلامت شما خواهد شد.

۳-اجسام سنگین بلند کنید.

برداشتن اجسام سنگین از راه هایی است که می توانید سلامت بدنتان را بالا ببرید.
بهترین راه، پیوستن به یک باشگاه ورزشی می باشد. اما انجام تمرینات وابسته به وزن بدن نیز می تواند کافی باشد.

بیشتر بخوانید   سبک زندگی ساده ، راهی عالی برای مبارزه با افزایش سن

۴- رژیم غذایی نگیرید!

رژیم های غذایی به صورت کلی موثر نیستند و گاهی در طولانی مدت جواب می دهند.
در حقیقت رژیم گرفتن یکی از عوامل بسیار قدرتمند برای دچار شدن به افزایش وزن در آینده می باشد.
به جای رژیم های سرسختانه، روش زندگی سالم تری را انتخاب کنید. سعی در رساندن مواد به بدنتان باشید تا محروم کردن آن.
کاهش وزن باید نتیجه ی طبیعی مصرف غذا های بهتر و مقوی تر باشد.

 

 

 

بدضعیف بودمتوسطخوب بودبسیار عالی ( تعداد ارزیابی ها 1, میانگین: 5٫00 out of 5)
Loading...

 

گرد آوری شده و ترجمه توسط: ایران ترامپولین

بنیاد محتوا