تمرینات هوازی با ترامپولین

تمرینات هوازی با ترمپولین ( cardio)

تمرینات هوازی با ترامپولین ( مناسب برای چربی سوزی ) :

این دسته شامل تمرین‌هایی است که شما را آماده ورزش‌های استقامتی و طولانی مدت می‌کند. تمرین‌های ترامپولین این دسته با گونه‌ای طراحی شده‌اند که بودن آسیب و خستگی مفرط ضربان قلب فرد و دفعات تنفس را افزایش دهند و به تدریج باعث چربی سوزی می‌شوند.

به واسطه استفاده درست از آموزش‌های این بخش شما به مرور احساس خواهید کرد که در طول مدت روز بیشتر از پیش انرژی دارید و سر حال‌تر هستید. همچنین لازم به ذکر است که برخی از تمارین موجود در ویدیو‌های آموزشی این بخش به شدت باعث تعریق فرد می‌شوند؛ تعریق صورت گرفته باعث دفع سموم بدن شده و تقویت سیستم ایمنی بدن را به همراه دارد.

جامپینگ فیتنس

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره F42

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره C51

” کاهش وزن “

تعداد پرش : ۱۴۵۵

زمان : ۱۳ دقیقه 

سطح تمرین  : ۸ سنگین

کالری مصرفی : ۱۰۰


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره C52

ویدئو آموزشی ترامپولین شماره C52

” هوازی انفجاری “

تعداد پرش : ۲۱۹۰

زمان : ۱۸ دقیقه 

سطح تمرین  : ۹ سنگین

کالری مصرفی : ۲۵۷  


play video


ویدئو آموزشی ترامپولین شماره C53

بهبود و حفظ بهتر تعادل و قدرت

” قدرت و تعادل خود را بهبود ببخشید “

تعداد پرش : ۴۸۸۱ 

زمان : ۴۸ دقیقه 

سطح تمرین  : ۱۰ سنگین

کالری مصرفی : ۶۷۲


play video








علوم پزشکی از دیر باز ثابت کرده است که تمارین هوازی بسیار برای بدن مفید هستند. فواید بیشماری از ورزش‌های هوازی می‌توان نامبرد که در این میان کاهش وزن از همه‌ی آن‌ها مهم‌تر است . طول مدت تمرین‌های هوازی  معمولاً زیاد است و هر گونه اشتباه در نحوه تمرین عواقب سنگینی را برای فرد به همراه دارد.

به همین خاطر می‌توان در اغلب ورزش‌های هوازی آثاری از آسیب‌های جدی به زانو، کمر، مچ پا و … را به وضوح دید. ترامپولین به واسطه صفحه ( کفی ترامپولین ) ، فنرها یا کش‌های نرم خود باعث می‌شود که آسیب‌های ناشی از ورزش‌های هوازی به حداقل خود برسد.

تمرین‌های موجود در ویدیو‌های آموزشی  تمرینات هوازی با ترامپولین به فرد اجازه می‌دهند که به مرور طول مدت تمرین های هوازی خود را افزایش دهد بدون آنکه احساس فشار و یا خستگی مفرطی را احساس  نماید. به عبارت دیگر این آموزش‌ها شامل تمرین‌هایی است که شما را آماده ورزش‌های استقامتی و طولانی مدت می‌کنند.

” همچنین لازم به ذکر است که برخی از تمارین موجود در ویدیو‌های آموزشی این بخش به شدت باعث تعریق فرد می‌شوند؛ تعریق صورت گرفته باعث دفع سموم بدن شده و تقویت سیستم ایمنی بدن را به همراه دارد. “

تمرین‌های ترامپولین این دسته به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ضربان قلب فرد و تعداد دفعات تنفس را افزایش دهند (‌بدون آنکه فرد احساس خستگی و یا فشار سنگینی را بر روی بدن خود احساس نماید‌‌) و به تدریج باعث چربی سوزی می‌شوند.

 به واسطه استفاده درست از آموزش‌های تمرینات هوازی با ترامپولین ، شما به مرور احساس خواهید کرد که در طول مدت روز بیشتر از پیش انرژی دارید و سر حال‌تر هستید.

  • جهت مشاهده ی مطالب بییشتر بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید !


فواید ترامپولین در تمرینات هوازی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn

bellicon

یکی ازشرکت های فعال در زمینه ی ترامپولین و آموزش ورزش های مرتبط با آن ، مانند جامپینگ فیتنس

مشاهده سایت

این محتوا را ارزیابی کنید :