انعطاف پذیری مانع آسیب دیدگی

انعطاف بالا با تشک های الاستیک

این فعالیت فقط مختص ورزشکارانی ک نیاز به کار کردن بر روی انعطاف خود دارند نیست.هرکسی باید بتواند خود را تا گنجه بالایی بکشد و وسیله موردنظرش را بردارد یا اینکه خود را خم کند تا بتواند بند کفش خود را ببندد. طیف بیشتری از این حرکات قابلیت های بدنی شما را افزایش می دهد.

یک گرم کردن ملایم بر روی ترامپولین نه تنها عضلات،مفاصل و غضروف ها را نرم می کند بلکه دیسک و مهره های کمر شما را روان تر می کند.

با توجه به اینکه اکثر تمرینات بر روی ترامپولین شامل حرکت بازوها و پاها در جهت خلاف هم و چرخاندن نیم تنه بالای بدن است،شما بصورت همزمان هم ماهیچه های اصلی حدفاصل شکم تا سینه خود را به کشش وادار می کنید و هم آن را تقویت می کنید.

[ubermenu config_id=”fitness-menu” menu=”463″]

اول کشش، سپس پرش

اگر تمرینات یوگا یا تمرینات معمولی شما ، شامل فعالیت های کششی زیادی است، ۲۰ دقیقه بر روی ترامپولین تمرین کنید. به جرأت میتوان گفت تغییراتی که ایجاد می شود را نمی توانید باور کنید.

یک دوره پرش ملایم بر روی ترامپولین با شل کردن و رها کردن مفاصل و غضروف ها آنها را انعطاف پذیر تر میکند و از آسیب دیدگی آنها جلوگیری می کند.

در این سطح جهانی تمرینات کم اثر بر روی فعالیت های قلبی و عروقی مکمل خوبی برای طیف وسیعی از تمرینات کششی است که کمک به ایجاد قدرت بدنی و انعطاف میکند.

این محتوا را ارزیابی کنید :