(3 امتیاز) : 4.7/5
(3 امتیاز) : 4.7/5
(3 امتیاز) : 4.7/5
(3 امتیاز) : 4.7/5
(3 امتیاز) : 4.7/5
(3 امتیاز) : 4.7/5

شرکت تولیدی ایران ترامپولین iTram

درباره ایران ترامپولین

ما در آیترام محصولاتی را تولید میکنیم که پوکی استخوان را تا حد زیادی درمان میکنند؛ تجهیزاتی که سه برابر دویدن با تریدمیل مفید است، در کاردرمانی ها و فیزیوتراپی ها برای ارتقاء  هماهنگی عصب و عضله برای سالمندان و آسیب دیدگی های ورزشی استفاده میشود ، کودکان اوتیسم و بیش فعال نیز برای بهبود توانایی تمرکز و تعادل از این وسیله بهره مند میشوند. جدا از مزایای درمانی ، وسیله ای جذاب و مفرح میسازیم که محدودیت سنی ندارد و اوقات خوشی را برای اعضای خانواده رقم میزند.

ایران ترامپولین از سال ۱۳۹۰ مفتخر به تولید انواع ترامپولین های ورزشی و تفریحی در ابعاد متنوع مطابق استاندارد های جهانی با برندiTram  است. محصولاتی ایمن و باکیفیت که با کمک تکنولوژی مدرن و بروز اعتماد علاقمندان را طی این سالها جلب نموده و در شرف ورود به بازارهای جهانی است.ما  خرسندیم که مشتریان خود را عضوی از خانواده بزرگ آیترام میدانیم و از لحظه خرید تا سالها پس خرید و استفاده، خود را مسئول تامین کیفیت و خدمات پس از فروش کلیه محصولات میدانیم.

وجه تمایز آیترام( iTRAM ) در نگاه تخصصی این شرکت به ترامپولین است. ما همواره معتقدیم ترامپولین مناسب هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و خدمات پس از فروش جزو لاینفک خدمات ماست.

ما فادریم ترامپولین مورد نظر شما را در هر کجای کشورمان که هستید به شما تحویل دهیم و حتی در صورت تمایل وجه مورد نظر را پس از تحویل کالا دریافت نمایید.

ما شما را پس از خرید تنها نمی گذاریم و تا ۱۰ سال کلیه لوازم یدکی تجهیزات مورد نظر شما را تامین خواهیم کرد.

ما به قوانین وزارت صنعت و معدن و تجارت الکترونیک پایبندیم و نماد اعتماد الکترونیک ما نماد مسئولیت ما در مقابل  اعتماد شماست.

ما از طریق درگاه امن پاسارگاد تراکنش ها را پیگیری کرده و امنیت پرداخت شما را تضمین میکنیم.

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین ( یترام )منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی آیترام iTram  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت ۸ صبح الی ۱۸:۲۰ بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می باشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین محفوظ است

تماس با ما

فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی ایران ترامپولین محفوظ می‏‌دارد.

(3 امتیاز) : 4.7/5