پشتتان به ما گرم باشد

فیزیوتراپی کمر شما در منزل !

وقتی کمردرد دارید همه چیز در زندگی شما درناک میشود.کارهای آسانی مانندبستن بند کفش ف حمل خکالای خریداری شده روزمره و حتی نشستن در اتوموبیل اگر غیر ممکن نشود مطمنا دشوار و دردناک خواهد شد. نرمش و تمرین ورزشی بر روی ترمپولین itram روشی عالی برای تقویت عضلات کمر و پشت است. جهیدن با ترمپولین عضلات میانی بدن را تقویت میکند و با امکان سازی جریان مایاتبین مفاصل آنها را به نحوی روغن کاری میکند نتیجتا توانایی حفظ تعادل و تمرکز حین حرکت در شما ارتقا می یابد. ترمپولین  با فعال نگه داشتن شما پکیجی از سلامتی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کمردرد را فراموش کنید

برای افرادی که از کمردرد رنج میبرند حدود و سطح تحرک فیزیکی بسیار اهمیت دارند چرا که استفاده نکردن و فعالیت نداشتن عضلات پشت و کمر به همان اندازه بد و مشکلزاست که فعالیت بیش از حد  و فشار آوردن به عضلات کمر هست.

ممکن است برای شما  و حتی افرادی که از کمردرد رنج میبرند یک سورپرایز باشد ولی  تا زمانی که کمر و عضلات پشت شما ضعیف باشند  نمیتوانند بار و وزن را از روی ستون فقرات و دیسک های شما بردارند. و درمان های درد شما فقط موقت است. تمرینات کم فشار و با درجه سختی پایین با ترمپولین بهترین تمرین جهت تقویت عضلات پشت، باسن و لگنی است که همگی پشتیبان حرکتی کمر شما هستند و در نتیجه  بهبود وضعیت شما را به همراه خواهد داشت. در عین حال این حرکات ورزشی سبک به آرامش و ریلکسیشن عضلات خسته  پشت شما کمک میکند که سرعت تقویت این عضلات را افزایش میدهد.

کاهش تراکم استخوان بواسطه پوکی استخوان هم میتواند منجر به کمر درد شود. اینجاست که دوباره ترامپولین به کمک شما می اید. هنگامی که بر روی ترمپولین میپرید بدن شما ۲ تا ۳ برابر شتاب گرانش زمین را تجربه میکند که کمک شایانی به استخوان های شما برای ترمیم دوباره و بدست آوردن تراکم مناسب میکند. پرش های ترمپولین همچنن باعث میشود برای لحضاتی بار و وزن از روی مفاصل شما برداشته شود در نتیجه مفاصل شل شده و جریان مایعات در مفاصل و دیسک های کمر شما بیشتر انجام شده و سلامتی خود را سریعتر بدست آورند.

0112-a-strong-back-torso-relieves-vertebrae-discs-460x811

تمرینات ورزشی شما را نباید خسته کند

حتما شنیده ایید که همی چهیز در حد تعادل خوب است . این موضوع در تمرینات ورزشی هم صادق است. تحقیقات نشان داده است تمرینات ورزشی با سطح متوسط  که شما را تا مرز توانایی خسته نکنند بهترین روش برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی است.

کلینیک مائو (mayo clinic)در گزارشی بیان کرده  ورزش های هوازی با ضرباتناگهانی کم و سطح دشواری پایین که به کمر تنش واردنکند به ماهیچه های پشت و کمر این امکان را میدهد تا دوباره قدرت خود را به دست آورند و کمر درد به صورت بنیادین و نه موقت بر طرف شود.

ریباندینگ با itram همچنین تعادل و استایل بدن شما را ارتقا میدهد  در نتیجه محور مرکز بدن شما اصلاح شده و بار وزن شما به درستی بر روی ستون فقرات گسترده میشود. مزایای حرکتی ترمپولین در اینجا تمام نمیشود. پریدن بر روی ترمپولین  به صورت خودکار مغز و گوش میانی شما را به چالش میکشد که منجر میشود ذهن شما موقعیت بدنتان در حالت پرش را  بهتر درک کند . این امر باعث میشود توانایی حفظ تعادل شما تقویت شود که برای سالمندان اهمیت ویژه ای دارد.

اگر از کمر درد رنج میبرید با دکتر خود در باره نحوه استفاده از ترمپولین مشورت کنید .لازم به ذکر است برای شما نمونه هایی از ترمپولین پیشنهاد میشود که قابلیت نصب دو عدد دستگیره محافظ  بر روی  آن وجود داشته باشد. itram به قطر ۱.۲متر برای شما بهترین گزینه است.

0113-measured-back-exercise-low-impact-bellicon

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است

0110-strengthen-back-muscles-fascia-reduce-stress-massage-bellicon

به صورت تقریبی از هر ۵ نفر ۴ نفر در طول زندگی خود کمر درد را تجربه خواهند کرد. انجمن خدمات درمانی جهانی تخمین زده است که سالانه نزدیک به ۱ میلیارد دلار برای درمان این بیماری هزینه صرف میشود.

تنها چیزی که نیاز است تا دچار مشکل کمر درد نشویم تغیرات کوچک در سبک زندگی است. با پیروی از یکسری برنامه ساده ورزشی روزانه که کشش و انقباط ماهیچه ها را در بر داشته باشد  بدنتان را سلامت ، انعطاف پذیر ، قدرتمند و متناسب نگه دارید و هرگز کمر درد را تجربه نکنید.

تنها مواردی که باید در برنامه روزانه خود جای دهید:

۱-ماهیچه های میانی بدن خود را تقویت کنید

۲-با حرکات سبک هوازی مفاصل بدنتان را سالم نگه دارید

۳-حرکات کششی را در برنامه ورزشی خود جای دهید تا انعطافپذیری خود را حفظ کنید.

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A