پشتتان به ما گرم باشد

فیزیوتراپی کمر شما در منزل !

وقتی کمردرد دارید همه چیز در زندگی شما دردناک می شود.کارهای آسانی مانند بستن بند کفش،حمل کالای خریداری شده روزمره و حتی نشستن در اتومبیل اگر غیر ممکن نشود مطمئنا دشوار و دردناک خواهد شد. نرمش و تمرین ورزشی بر روی ترامپولین itram روشی عالی برای تقویت عضلات کمر و پشت است. جهیدن با ترامپولین عضلات میانی بدن را تقویت میکند و با امکان سازی جریان مابین مفاصل آنها را به نحوی روغن کاری میکند.در نتیجه توانایی حفظ تعادل و تمرکز حین حرکت در شما ارتقاء می یابد. ترامپولین با فعال نگه داشتن شما پکیجی از سلامتی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کمردرد را فراموش کنید

برای افرادی که از کمردرد رنج می برند حدود و سطح تحرک فیزیکی بسیار اهمیت دارد چرا که استفاده نکردن و فعالیت نداشتن عضلات پشت و کمر به همان اندازه بد و مشکل زاست که فعالیت بیش از حد  و فشار آوردن به عضلات کمر هست.

ممکن است برای شما  و حتی افرادی که از کمردرد رنج می برند یک سورپرایز باشد ولی تا زمانی که کمر و عضلات پشت شما ضعیف باشند نمی توانند بار و وزن را از روی ستون فقرات و دیسک های شما بردارند. و درمان های درد شما فقط موقت است. تمرینات کم فشار و با درجه سختی پایین با ترامپولین بهترین تمرین جهت تقویت عضلات پشت، باسن و لگنی است که همگی پشتیبان حرکتی کمر شما هستند و در نتیجه  بهبود وضعیت شما را به همراه خواهد داشت. در عین حال این حرکات ورزشی سبک به آرامش و ریلکسیشن عضلات خسته  پشت شما کمک میکند و سرعت تقویت این عضلات را افزایش میدهد.

کاهش تراکم استخوان بواسطه پوکی استخوان هم میتواند منجر به کمر درد شود. اینجاست که دوباره ترامپولین به کمک شما می آید. هنگامی که بر روی ترامپولین می پرید بدن شما ۲ تا ۳ برابر شتاب گرانش زمین را تجربه میکند که کمک شایانی به استخوان های شما برای ترمیم دوباره و بدست آوردن تراکم مناسب میکند. پرش های شما بر روی ترامپولین، همچنین باعث میشود برای لحظاتی بار و وزن از روی مفاصل شما برداشته شود در نتیجه مفاصل شل شده و جریان مایعات در مفاصل و دیسک های کمر شما بیشتر انجام شده و سلامتی خود را سریعتر بدست آورند.

0112-a-strong-back-torso-relieves-vertebrae-discs-460x811

تمرینات ورزشی شما را نباید خسته کند

حتما شنیده اید که همه چیز در حد تعادل خوب است . این موضوع در تمرینات ورزشی هم صادق است. تحقیقات نشان داده است تمرینات ورزشی با سطح متوسط  که شما را تا مرز توانایی خسته نکنند، بهترین روش برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی است.

کلینیک مائو (mayo clinic)در گزارشی بیان کرده  ورزش های هوازی با ضربات ناگهانی کم و سطح دشواری پایین که به کمر تنش وارد نکند به ماهیچه های پشت و کمر این امکان را میدهد تا دوباره قدرت خود را به دست آورند و کمر درد به صورت بنیادین و نه موقت بر طرف شود.

ریباندینگ با itram همچنین تعادل و استایل بدن شما را ارتقاء میدهد  در نتیجه محور مرکز بدن شما اصلاح شده و بار وزن شما به درستی بر روی ستون فقرات گسترده میشود. مزایای حرکتی ترامپولین در اینجا تمام نمی شود. پریدن بر روی ترامپولین  به صورت خودکار مغز و گوش میانی شما را به چالش میکشد که منجر میشود ذهن شما موقعیت بدنتان در حالت پرش را  بهتر درک کند . این امر باعث میشود توانایی حفظ تعادل شما تقویت شود که برای سالمندان اهمیت ویژه ای دارد.

اگر از کمر درد رنج می برید با دکتر خود درباره نحوه استفاده از ترامپولین مشورت کنید .لازم به ذکر است برای شما نمونه هایی از ترامپولین پیشنهاد میشود که قابلیت نصب دو عدد دستگیره محافظ  بر روی  آن وجود داشته باشد. itram به قطر ۱.۲متر برای شما بهترین گزینه است.

0113-measured-back-exercise-low-impact-bellicon

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است

0110-strengthen-back-muscles-fascia-reduce-stress-massage-bellicon

به صورت تقریبی از هر ۵ نفر ۴ نفر در طول زندگی خود کمر درد را تجربه خواهند کرد. انجمن خدمات درمانی جهانی تخمین زده است که سالانه نزدیک به۱میلیارد دلار برای درمان این بیماری هزینه صرف میشود.

تنها چیزی که نیاز است تا دچار مشکل کمر درد نشویم،تغییرات کوچک در سبک زندگی است. با پیروی از یکسری برنامه ساده ورزشی روزانه که کشش و انقباض ماهیچه ها را در برداشته باشد  بدنتان را سلامت ، انعطاف پذیر ،قدرتمند و متناسب نگه دارید و هرگز کمر درد را تجربه نخواهید کرد.

تنها مواردی که باید در برنامه روزانه خود جای دهید:

۱-ماهیچه های میانی بدن خود را تقویت کنید.

۲-با حرکات سبک هوازی مفاصل بدنتان را سالم نگه دارید.

۳-حرکات کششی را در برنامه ورزشی خود جای دهید تا انعطاف پذیری خود را حفظ کنید.

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A