تمام طول عمر خود را سر حال و در سلامتی زندگی کنید

برای پرانرژی و سرحال بودن هرگز دیر نیست

همه پزشکان ، مربیان تربیت بدنی ، ورزشکاران حرفه ای و حتی مراکز درمانی و سلامتی در سطح بین المللی ترامپولین را به عنوان یهترین وسیله ورزشی جهت ارتقاء سطح سلامتی ، تناسب اندام و چالاکی بر خواهند شمرد. اگر این موضوع برای شما ابهام دارد جالب است بدانید  ترامپولین های itram تحت نظارت سختگیرانه ترین استاندارد های اروپایی طراحی و ساخته میشوند و TUV-REGHNLANN وظیفه کنترل کیفی و بررسی تطابق استاندارد این محصول با استاندارد های زیست محیطی و امنیتی می باشد. En71از تست هایی است که این شرکت از کلیه محصولات میگیرد و در صورت صلاحدید تاییدیه اعطا میشود.

ورزش اکسیر جوانی است و بدن ما در دوران جوانی به آن احتیاج دارد به درستی پرورش بیابد.در بزرگسالی به این اکسیر نیاز دارید تا قدرت و سلامتی خود را حفظ کنید.واقعیت این است که اکثر افراد با افزایش سن کم تحرک تر میشوند. در حقیقت آمارهای  دپارتمان سلامت آمریکا  نشان میدهد که فقط ۱۷ درصد از مردان و ۱۳ درصد از خانم ها با سن بالای ۶۵ به اندازه کافی ورزش میکنند . این درحالی است که باید کاملا برعکس باشد و ورزش کردن برای سالمندان بسیار حیاطی است. ورزش به سالمندان کمک میکند از کاهش تراکم استخوان و بروز پوکی استخوان و شکستگی های ملال آور  و بسیاری بیماری های وابسته به سن بالا پیشگیری کنند .

اگر نمی خواهید در سنین بالای ۵۰ سال کمر درد های ملال آور روزانه زندگی شما را سخت کند و یا دچار شکستی های مکرر ناشی از پوکی استخوان شوید  از همین امروز برای سبک زندگی بهتر و فعال تر برنامه ریزی کنید. . ورزش و تحرک ملایم روزانه بهترین راهکار است و ما ترامپولین را به عنوان بهترین وسیله ورزشی اثبات شده به شما پیشنهاد میکنیم.

یک برگ جدید سرشار از جوانی در صفحات کتاب زندگی خود اضافه کنید.

وقتی احساس تناسب اندام و شادابی کنید عدد سن هیچ اهمیتی ندارد !

این محتوا را ارزیابی کنید :