0053-flexibility-warm-up-stretching-bellicon-356x748

انعطاب پذیری مانع آسیب دیدگی

انعطاف بالا با تشک های الاستیک

این فعالیت فقط مختص ورزشکارانی ک نیاز به کار کردن بر روی انعطاف خود دارند نیست.هرکسی باید بتواند خود را تا گنجه بالایی بکشد و وسیله موردنظرش را بردارد یا اینکه خود را خم کند تا بتواند بند کفش خود را ببندد. طیف بیشتری از این حرکات قابلیت های بدنی شما را افزایش می دهد.

یک گرم کردن ملایم بر روی ترامپولین نه تنها عضلات،مفاصل و غضروف هارا نرم می کند بلکه دیسک و مهره های کمر شمارا روان تر می کند.

از انجایی که اکثر تمرینات بر روی ترامپولین شامل حرکت بازو ها و پاها در جهت خلاف هم و چرخاندن نیم تنه بالای بدن است شما بصورت همزمان هم ماهیچه های اصلی حدفاصل شکم تا سینه خود را به کشش وادار می کنید و آن را تقویت می کنید.

اول کشش، سپس پرش

اگر تمرینات یوگا یا تمرینات معمولی شما شامل فعالیت های کششی زیادی است، ۲۰ دقیقه بر روی ترامپولین تمرین کنید. شما تغییراتی ک ایجاد می شود را نمی توانید باور کنید.

یک دوره پرش ملایم بر روی ترامپولین با شل کردن و رها کردن مفاصل و عضروف ها انها را انعطاف پذیر تر میکند و از اسیب دیدگی انها جلوگیری می کند.

در این سطح جهانی تمرینات کم اثر بر روی فعالیت های قلبی و عروقی مکمل خوبی برای طیف وسیعی از تمرینات کششی است که کمک به ایجاد قدرت بدنی و انعطلف میشود.

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A