ترمپولین برای لاغری و کاهش وزن

پرش بر روی ترامپولین ، کاهش وزن بدون بازگشت

این روزها رژیم های تبلیغاتی با ظاهرهای جدید و متنوع در ابعاد گسترده در تلویزیون نشان داده می شود. با این حال تعداد زیادی از مردم مبتلا به اضافه وزن می باشند و به نظر نمی رسد که این تبلیغات به اضافه وزن و تناسب کمکی کرده باشند.حقیقت این است که رژیم های غذایی به تنهایی نمی توانند به شما و بدن شما کمکی بکنند. اگر ورزش برای کنترل وزن و حفظ سلامتی صورت می گیرد، تغذیه سالم هم در کنار آن ضروری است.

انجمن سلامت و کنترل وزن ایالات متحده آمریکا بیان کرده: تقریبا نه نفر از ده نفر مورد بررسی با رعایت رژیم غذایی, ۳۰ کیلو گرم وزن کم کردند و با انجام تمرینات ورزشی منظم توانستند وزن خود را برای ۵ سال ثابت نگه داشته و با کنترل وزن ، تناسب اندام خود را حفظ کنند.

[ubermenu config_id=”health-menu” menu=”464″]

شیوه ای جدید برای کنترل وزن و تناسب اندام

سوزاندن کالری کار سختی به نظر میرسد اما نه بر روی ترامپولین. در هنگام استفاده از آن به جای احساس خستگی و کسلی شما حس نشاط و سرخوشی دارید و به جای استفاده از یک وسیله خسته کننده از یک محصول هیجان آور استفاده می کنید که این باعث می شود شما گذر زمان و خستگی را حس نکنید. در زمان استفاده ،شما حس رهایی و آزادی را تجربه می کنید و می توانید با کمترین زمان و صرف انرژی, بیشترین بازده را داشته باشید و بعد از استفاده از ترامپولین انرژی و هیجان زیادی را در خود حس کنید .

پرش برای صاف کردن ناهمواری های بدن!

البته این واقعیت است که تغذیه سالم در کنار ورزش چیز جدیدی نیست. اما انچه ممکن است برای شما جذاب باشد تغییر در عادت نوع ورزش کردن شماست که این خیلی بهتر و پر نشاط تر از خوردن برگ کاهو و سبزیجات بخار پز شده است. در واقع شما بعد از استفاده به گونه ای به آن علاقه مند می شوید که آن را به صورت یک تفریح پرنشاط می بینید نه به عنوان یک وسیله برای لاغری و تناسب اندام.

موتور متابولیسم بدن خود را روشن کنید

انتخاب در استفاده از ترامپولین چه به صورت تمرینی و یا تفریحی,چه در فضای بسته و یا فضا های باز, چه با کفش و یا بدون کفش و … با شماست. به هر گونه ای که شما دوست دارید میتوانید از آن استفاده کنید .راه های استفاده از آن تنها به قدرت تخیل شما بستگی دارد و تنها محدودیت آن محدودیت ذهنی شماست.

استفاده از ترامپولین روحیه شما را در کارتان تغییر خواهد داد و شما را در عین سلامت و تناسب اندام,با نشاط و سر حال میکند.

ما میگوییم پرش کنید. شما بپرسید تا کجا؟!

برای اکثر ما حتی آنهایی که دچار بیماری  هستند، انجام تحرکات فیزیکی بسیار بهتر از انجام ندادن هیچ ورزشی است.. با itram شما تصمیم می گیرید چه سطحی از تحرک فیزیکی را انجام دهید. ترامپولین های ما قادر است شما را از یک نرمش ساده و ریلکسیشن تا سطح سنگین در حد ورزشکاران بکس و هنر های رزمی را تمرین دهد و به همین علت شما میتوانید بدون در نظر گرفتن سطح تناسب اندامتان از همین امروز تصمیم بگیرید به وزن ایده آل خود برسید. تنوع سطح ورزشی قابل استفاده از ترامپولین همچنین این امکان را یه شما میدهد تا تمام اعضای خانواده از کوچک و بزرگ ، سبک و سنگین بتوانند از آن برای تناسب اندام خود استفاده کنند.

همه ما دوست داریم تا با یک چشم بر هم زدن وزن خود را کم کنیم و شاید به همین دلیل سعی می کنیم به صورت هیجانی برنامه ورزشی و تحرک را شروع کنیم ولی تحقیقات نشان داده که کاهش وزن ۰.۵ تا ۱ کیلوگرم در هفته سالم ترین مسیر در راه کاهش وزن و تناسب اندام است. روش های کاهش وزن سریع و یا جادویی . برنامه های سخت ورزشی و رژیم های غذایی  هیچ کدام درمان دائمی چاغی نیستند .تناسب اندام و وزن ایده آل فقط و فقط نیازمند تغییرات اساسی در سبک زندگی و اعتیاد داشتن به تحرک و ورزش به دست خواهد آمد.

هر زمان که آماده این تغییر در سبک زندگی خود بودید با ما تماس بگیرید. همکاران ما در ایران ترامپولین همیشه آماده راهنمایی شما هستند.

این محتوا را ارزیابی کنید :